گلکسی نوت 8، پرچم‎دار جدید سامسونگ را از تمامی جهات ببینید

جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی، تصاویری از فبلت گلکسی نوت ۸ منتشر شده است که پرچم‎دار جدید سامسونگ را از تمام زوایا به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

تصاویر جدیدی از گلکسی نوت ۸ در روز پنج‌شنبه، منتشر شده که طراحی احتمالی پرچم‎دار جدید سامسونگ در این تصاویر قابل مشاهده است. باید اشاره کرد که تصاویر فاش شده، مربوط به رندرهای رسمی این گوشی نیست؛ اما این رندرها بر اساس مشخصات ارائه‌شده از یک محصول توسط سامسونگ طراحی شده است.

آنچه در تصاویر گلکسی نوت ۸ دیده می‎شود، با رندرهای پیشین از این فبلت پرچمدار هم‌خوانی دارد و در تمامی این تصاویر، نشان داده می‌شود که طراحی شاسی گلکسی نوت ۸ در مقایسه با گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ، بیشتر حالت مستطیلی به خود گرفته است. البته یک مورد در این تصاویر جلب‌ توجه می‎کند که با شایعات پیشین منتشرشده در مورد گلکسی نوت ۸ هم‎خوانی ندارد.

اگر به رندرها دقت کنید، متوجه خواهید شد که اندازه سنسورها با یکدیگر مشابه نیست؛ به همین جهت، این سنسورها از نظر مشخصات فنی و قابلیت‎ها با یکدیگر تفاوت خواهند داشت. این در حالی است که پیش‌تر اعلام شده بود گلکسی نوت ۸ از دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مشابه و ساخت سامسونگ Opto-Electronics استفاده می‌کند.

برای توضیح این اختلاف، می‌توان گفت که احتمالاً سامسونگ از چندین لنز متفاوت در گوشی گلکسی نوت ۸ استفاده کرده است و همین موضوع باعث شده در بین رندرهای منتشرشده، اختلاف وجود داشته باشد. هم‎چنین ممکن است اختلاف موجود به دلیل ارائه اطلاعات اشتباه از سوی Ghostek، سازنده لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند باشد.

رندر گلکسی نوت 8

سایر مواردی که در این رندرها جلب ‎توجه می‌کنند، با شایعات پیشین در مورد گلکسی نوت ۸ هم‎خوانی دارند. پیش‌تر فاش شده بود که گلکسی نوت ۸ از یک پنل صفحه‎نمایش Infinity Display (نمایشگر از کران‌گذر) استفاده خواهد کرد و سامسونگ یک دکمه اختصاصی برای فعال‌سازی دستیار صوتی بیکسبی در لبه سمت چپ جای می‎دهد. تصاویر جدید نیز صحت این ادعا را تأیید می‌کنند.

شرکت سامسونگ ، جای‌گیری سنسور تشخیص اثرانگشت را نسبت به گلکسی اس ۸ تغییر نداده است؛ با این وجود، فلاش LED به‌جای اینکه در سمت چپ ماژول دوربین قرار بگیرد، به کنار سنسور اثر انگشت منتقل شده است تا به‌اشتباه، سنسورهای دوربین را به‌جای حسگر اثر انگشت لمس نکنید!

شرکت سامسونگ، در حال حاضر تأیید کرده است که از گلکسی نوت ۸ در ماه آگوست رونمایی خواهد کرد. این سازنده، در نظر دارد رویداد Unpacked را در ۲۳ آگوست (۱ شهریورماه) برگزار کند. به‌احتمال زیاد، گلکسی نوت ۸ برای بررسی اولیه در نمایشگاه IFA 2017 که در ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) به نمایش گذاشته خواهد شد. سامسونگ مدتی پیش تأیید کرد که گلکسی نوت ۸ در دو مرحله به بازار عرضه می‌شود و برای عرضه گسترده این فبلت، باید تا مهر ماه منتظر بمانید

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات