استون مارتین تمام الکتریکی، سال ۲۰۱۹ تولید می‌شود

یک‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از گذشت دو سال از معرفی خودروی مفهومی تمام الکتریکی RapidE، اکنون استون مارتین تأیید کرده است که این خودرو سال ۲۰۱۹ وارد خط تولید می‌شود.
تبلیغات

خودروی RapidE که برای تولید محدود ۱۵۵ نسخه برنامه‌ریزی شده است،‌ تجلی استراتژی استون مارتین برای دستیابی به وسیله‌ای با حداقل یا هیچ گونه آلایندگی است؛ این سیاست توسط دکتر اندی پالمر در برنامه‌ قرن دوم فعالیت این شرکت قرار گرفته است. استون مارتین RapidE با خودروی تسلا مدل S رقابت می‌کند.

شرکت مهندسی پیشرفته ویلیامز که در روستای گروو انگلستان قرار دارد، قبلا روی نسخه مفهومی خودروی RapidE کار کرده بود و در آینده هم برای انجام وظیفه پیچیده ادغام مهندسی با استون مارتین همکاری می‌کند.

استون مارتین RapidE

بر اساس خودروی مفهومی Rapide AMR، مدل RapidE چهاردر است و ظاهر  خودروی اسپرت Rapide S را دارد؛ این خودرو از پیشرانه تمام الکتریکی به‌عنوان جایگزین موتور V12 نیرو می‌گیرد که اطلاعات دقیق‌تر در مورد آن به‌زودی اعلام می‌شود. مشخصه‌های نیرورسانی فوری موتورهای الکتریکی، به این معنی است که استون مارتین RapidE سواری منحصربه‌فرد و متفاوت با خودروهای قبلی این شرکت ارائه می‌دهد.

اندی پالمر، رئیس و مدیرعامل استون مارتین، می‌گوید:

با معرفی خودروی مفهومی RapidE در اکتبر ۲۰۱۵، ما به نقطه‌ی عطفی رسیدیم و اکنون بر تولید اولین خودروی تمام الکتریک استون مارتین مهر تأیید زدیم. مدل RapidE نمایانگر آینده‌ای پایدار است؛ جایی که تعریف استون‌ مارتین از ظاهر فریبنده و کارایی عالی صرفا در کنار پیشرانه‌ای با آلایندگی صفر، هم‌زیستی نمی‌کند بلکه در کنار آن ارتقاء خواهد یافت. موتور‌های درون‌سوز بیش از یک قرن، قلب تپنده خودروهای استون مارتین را تشکیل داده‌اند و در سال‌های پیش رو هم وجود خواهند داشت. RapidE نمایانگر تصور،‌ آرمان و توانایی استون مارتین در پذیرش تغییری اساسی است که به‌عنوان گونه‌ای جدید، مشتری‌های ما را راضی و شاد خواهد کرد.
استون مارتین RapidE

پاول مک‌نامارا، از مدیران فنی ویلیامز، می‌گوید:

این شرکت همواره به مشتریان خود برای مواجهه با چالش‌های مستمر و یافتن راه‌حل‌هایی برای افزایش بهره‌وری مصرف انرژی کمک کرده است. از آنجا که قانون خواستار طراحی خودروهایی با مصرف انرژی بهینه و کارآمد است، این موضوع برای خودروسازان اهمیت زیادی دارد. این پروژه حاصل تجربه گسترده ما در زمینه باتری و خودروهای الکتریکی است و از همکاری با این شرکت معتبر بریتانیایی بسیار خوشحال هستیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات