بی ام و X5 و X6، این بار با آپشن مشکی آتشین

دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بی ام و به‌زودی از نسخه‌های خاص و مشکی‌رنگ مدل‌های X5 و X6 رونمایی خواهد کرد که یک سری جدید در محصولات این برند محسوب می‌شود.
تبلیغات

مردادماه امسال بیامو نسخه‌‌ی ویژه‌ای از خودروهای X5 M و X6 M به رنگ مشکی آتشین مزین شده‌اند، معرفی خواهد کرد. این نسخه‌های ویژه در حالی‌ از طرف بی‌ام‌و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت که بدون تغییر در سیستم قوای محرکه، تنها بخش داخل و خارج کابین خودرو دچار تغییراتی اندک شده و حالت اسپرت‌تری به خود گرفته است. پیشرانه هر دو نسخه جدید همانند نسخه‌های پیشین به موتور ۴.۴ لیتری توربو شارژ ۸ سیلندر مجهز است و قادر خواهد بود قدرت ۵۷۵ اسب بخار تولید کند.

bmw black edition

هر دو مدل X5 M و X6 M با رنگ مشکی خاصی به نام مشکی متالیک کبود عرضه خواهند شد. سیستم روشنایی در هر دو خودرو مانند مدل‌های عادی است و جلوپنجره مشبک با محافظ چراغ‌ از جنس فیبر کربن در این نسخه‌ها نیز به کار گرفته شده است. در این دو نسخه از چرخ‌های ۲۱ اینچی سری M اختصاصی بی‌ام‌و استفاده خواهد شد که مانند بدنه، تماما مشکی کبود خواهد بود تا این خودروها بیش از پیش ظاهری خشن، قدرتمند و در عین حال دل‌فریب به نمایش بگذارند.

در قسمت داخل کابین، بی‌ام‌و تلاش کرده است بیشتر از تجهیزاتی استفاده کند که در مدل‌های اسپرت این خودروساز آلمانی به کار می‌رود؛ مانند صندلی‌های چندجهته، دسته‌دنده آلومینیومی و تجهیزات و فرمان از جنس آلکانترا همراه با صندلی‌های چرم با رنگ آبی روشن که پیش از این تنها سری‌های اسپرت بی‌ام‌و از آن بهره می‌بردند.

همچنین تمامی خریداران این نسخه خاص، علامت اختصاصی نسخه مشکی آتشین (Black Fire Edition) را که روی بدنه داشبورد حک می‌شود، دریافت خواهند کرد که نشان‌دهنده منحصربه‌فرد بودن هر یک از این خودروها است. 

bmw black edition

همان‌طور که اشاره شد، بی‌ام‌و تولید این نسخه‌های ویژه مشکی‌رنگ را در مردادماه آغاز خواهد کرد؛ اما تاکنون باواریایی‌ها قیمتی برای این نسخه‌های خاص و زیبا اعلام نکرده‌اند. این در حالی است که نسخه‌های استاندارد مدل X5 M با قیمت ۱۰۰,۷۰۰ دلار و مدل X6 M با قیمت ۱۰۴,۴۰۰ دلار به فروش می‌رسند. لذا انتظار می‌رود مدل‌های مشکی یاقوتی حداقل چند هزار دلاری گران‌تر از نمونه‌های معمولی خود باشند.

bmw black edition
bmw black edition
bmw black edition
bmw black edition
bmw black edition
bmw black edition
bmw black edition
bmw black edition

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات