قرعه‌کشی جشنواره «تپش در هر تراکنش» انجام شد

یک‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مراسم قرعه‌کشی جوایز ویژه اپلیکیشن همراه کارت، جشنواره «تپش در هر تراکنش»، عصر امروز ۱۱ تیرماه ۱۳۹۶ برگزار شد.
تبلیغات

قرعه‌کشی جوایز ویژه اپلیکیشن همراه کارت با نام جشنوارهی تپش در هر تراکنش عصر امروز برگزار شد. کوروش عباسی، مدیر برندینگ شرکت ارتباط فردا، علت نام‌گذاری این جشنواره به این نام را استراتژی این شرکت برای القای مفهوم هیجان و جنب‌وجوش اعلام کرد. در همین راستا این شرکت هدایایی چون سفرهایی با مقاصد عجیب و غریب مانند قطب شمال، جنگل‌های آمازون، حیات وحش آفریقا و کارت هدیه خرید محصولات ورزشی برای برندگان خود در نظر گرفته است. این جشنواره به مدت ۴ ماه برگزار شد و ۳۱ خردادماه ۱۳۹۶ پایان یافت.

همره کارت

نیما نامداری، معاون طرح و توسعه شرکت ارتباط فردا، گام بعدی این شرکت را افتتاح سوپرمارکت‌های مالی در ۶۰ شهر ایران اعلام کرد و در توضیح این مفهوم افزود: 

سوپرمارکت‌های مالی مکان‌هایی خواهند بود که تابلوی بانک، بورس و بیمه نخواهند داشت؛ ولی تمامی خدمات این مؤسسات را ارائه خواهند داد.

نامداری تلاش این شرکت را در راستای فاصله گرفتن از بانکداری سنتی و رفتن به سمت پلتفرم بانکداریِ باز دانست.

رضا شکیبایی‌نیا، مدیر عامل شرکت پیدا، از زیرمجموعه‌های شرکت ارتباط فردا که حوزه‌ی فعالیتش توسعه تجاری‌سازی اپلیکیشن‌های پرداختی موبایل است، از به‌روزرسانی نسخه جدید همراه بانک در شهریورماه سال جاری خبر داد و هدف نهایی این شرکت را حرکت به سمت تبدیل شدن خدمات این شرکت به کیف پول موبایل دانست.

امکانات موجود در نسخه جدید اتصال به سامانه پیوند، خرید بسته‎های اینترنت شرکت‌های ISP، انواع خدمات نیکوکاران، پرداخت قبض موبایل با استفاده از شماره موبایل، امکان انتقال وجه با شماره موبایل از طریق سامانه پیوند و امکاناتی چون ثبت اثر انگشت و ... هستند.

اپلیکیشن همراه کارت امکان ارائه خدمات چند بانکی (Multi Banked) بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک یا داشتن حساب بانکی و قابلیت دسترسی روی تمامی سیستم عامل‌های رایج دارد. اپلیکیشن همراه کارت از اپلیکیشن‌هایی است که به دلیل ارائه خدماتی چون شارژ سریع خطوط اعتباری، استعلام موجودی، پرداخت قبض (بارکدخوان و دستی) و امکان انتقال وجه کارت به کارت شتابی با شرط مبدأ بودن کارت بانک آینده، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان طرفداران بانکداری الکترونیکی کسب کند. تمام کاربرانی که دارای کارت بانکی عضو شتاب هستند، امکان بهره‌مندی از خدمات این اپلیکیشن را دارند. 

بنا به گفته‌ی برگزارکنندگان این جشنواره، به‌زودی مراسمی جهت اهدای جوایز به برندگان این جشنواره برگزار خواهد شد و از کاربرانی که تراکنش بالایی داشته‌اند نیز قدردانی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات