هواوی گوشی بعدی خود را به پردازنده کرین ۹۷۰ مجهز می‌کند

جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی پردازنده‌ی کرین ۹۷۰ را بر پایه تکنولوژی ۱۰ نانومتری تولید می‌کند. این پردازنده احتمالا در میت ۱۰ تعبیه خواهد شد.
تبلیغات

 حالا که به اواسط ۲۰۱۷ رسیده‌ایم، به نظر می‌رسد تا به امروز کمپانی چینی هواوی سال پرمشغله‌ای پشت سر گذاشته باشد. این شرکت نخستین روزهای سال را با عرضه میت ۹ در آمریکا شروع کرد و در ادامه پی۱۰ و پی ۱۰ پلاس را در کنگره جهانی موبایل معرفی کرد.

در حالی که هواوی بدون هیچ شکی در ادامه‌ی سال دستگاه‌های جدیدی معرفی خواهد کرد، گزارش‌ها حکایت از آن دارند که پردازش‌های سنگین این گوشی‌ها را پردازنده‌ی معرفی نشده کرین ۹۷۰ انجام ‌می‌دهد.

در حال حاضر جزییات زیادی درباره‌ی این پردازنده موجود نیست؛ اما گفته می‌شود که کرین ۹۷۰ بر پایه‌ی تکنولوژی ۱۰ نانومتری طراحی شده است. همچنین این پردازنده احتمالا راه خود را به میت ۱۰ باز خواهد کرد. این گوشی که در چند ماه آینده رونمایی می‌شود، به ۴ هسته‌ی ARM Cortex-A73 و ۴ هسته‌ی ARM Cortex-A53 مجهز شده است.

میت ۹ محصولی کاملا توانمند است که مجموعه‌ای از ویژگی‌های عالی در اندازه‌ای متعادل با صفحه نمایش بزرگ ارائه می‌کند. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره میت ۱۰ تأیید نشده است؛ اما هواوی می‌تواند با ارائه‌ی صفحه نمایش بدون لبه، طراحی ظریف‌تری برای این گوشی ارائه دهد و به سمت نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ای بالاتر از سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس حرکت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات