کمپین بزرگ گردشگری ایرانسل؛ چمدونت رو ببند!

چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
امسال با شروع فصل تابستان، شرکت ایرانسل کمپین گردشگری را با شعار «چمدونت رو ببند» در راستای معرفی برنامه‌های کاربردی مناسب با این فصل برگزار کرده است.
تبلیغات

کاربران محترم ایرانسل در قالب کمپین گردشگری این شرکت با نام «چمدونت رو ببند» امکان دانلود و استفاده از برنامه‌های مناسب با فصل تابستان را در راستای استفاده هر چه بهتر ازجاذبه‌های گردشگری ایران و جهان خواهند داشت. این کمپین تا پایان ۱۷ مرداد ماه ادامه خواهد داشت، همچنین امکان شرکت در قرعه‌کشی یک دستگاه ویلای دوبلکس به ارزش ۲،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال و هدایای دیگر از قبیل شارژ رایگان ایرانسل نیز برای آنان فراهم شده است. استفاده از هرکدام از این اپلیکیشن‌ها به‌صورت روزانه فقط ۳۰۰ تومان هزینه دارد که در قبال آن کاربران محترم می‌توانند از تمامی محتوای این اپلیکیشن‌ها استفاده کنند.

توضیح مختصر برنامه‌های کاربردی به شرح زیر است:

کافه سفر

اپلیکیشن «کافه سفر» همراه هوشمند مسافران و گردشگران است؛ اپلیکیشنی که کاربر با استفاده از آن می‌تواند بسته به موقعیت مکانی و با توجه به علاقه‌مندی‌هایش جاذبه‌ی مورد نظرخود را از بین بیش از ۱۰۰۰ جاذبه‌ی گردشگری داخلی و خارجی پیدا کند.

در این اپلیکیشن تلاش شده است تا با ارائه‌ی اطلاعات موثق از هر جاذبه‌ی گردشگری، نیاز کاربر به‌طور کامل برطرف شده و بازدید از هر جاذبه با شناخت نسبتا کاملی انجام شود. کافه سفر امکانی برای استفاده‌ی بهینه‌ از مدت‌زمانی محسوب می‌شود که کاربر در سفر است. کاربر می‌تواند با جستجوی پیشرفته، جاذبه‌های گردشگری هر شهر یا استان را مشاهده کرده و با انتخاب از میان فهرستی دسته‌بندی شده، جاذبه‌های مورد علاقه‌ی خود در شهر یا کشور مقصد را پیدا و برای بازدید از آن‌ها برنامه‌ریزی کند.

دوربین

اپلیکیشن دوربین یک پلتفرم ویدئویی شامل هزاران ویدئوی کوتاه است.

کاربرانی که علاقه‌مند به گردش هستند، می‌توانند در صورت مشاهده‌ی مناظر و اماکن بکر و کمتر دیده شده، از آن‌ها تصویربرداری کنند و ویدئوهای تهیه شده را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. این اپلیکیشن به کاربر کمک می‌کند تا با هزینه‌ای ناچیز، گزینه‌های مناسبی برای گردشگری در اختیار داشته باشد.

  • لیست جاذبه‌های گردشگری ایران و جهان
  • طبیعت‌گردی
  • اشتراک ویدئوها با دوستان
  • مشاهده‌ی ویدئوها در سه کیفیت متفاوت
  • قابلیت تهیه‌ی لیست دلخواه
  • جستجوی پیشرفته بر اساس تگ، نام ویدئو، نام کانال
  • ایجاد پروفایل و شخصی‌سازی
  • اضافه شدن فید پیشنهاد و داغ‌ترین‌ها

کی کجاس

«کی کجاس» یک سرویس بانک اطلاعات شهری مکان محور (مبتنی بر نقشه) با محتوای باز است؛ بدین معنی که همه‌ی کاربران می‌توانند در توسعه و به روز نگاه داشتن اطلاعات آن – همانند ویکی پدیا – نقش داشته باشند.

در حال حاضر بیش از ۲۲۰ هزار کسب و کار و نقطه‌ی دیدنی شهر تهران در ۳۶۰ دسته‌بندی موضوعی مختلف در «کی کجاس» وجود دارد. از کسب و کارهای موجود در شهر گرفته (شامل رستوران‌ها، بانک‌ها، آموزشگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌ها، و ...) تا مکان‌های دیدنی و تفریحی (مانند پارک‌ها، سینماها، موزه‌ها و ...)، معابر (شامل خیابان‌ها، میادین، کوچه‌ها، بزرگراه‌ها و ...) و به‌طور کلی، هر نوع اطلاعاتی که شما در مورد شهر خود ممکن است نیاز داشته باشید.

گردشگری

اپلیکیشن «گردشگری» یک محصول سرویس محور در بخش خدمات گردشگری و اطلاعات در خصوص اماکن گردشگری شهرها و هتل‌های دنیا به تفکیک رتبه‌بندی و محبوبیت، همراه با اطلاعات تماس و آدرس است. این سرویس شامل یک عضویت در اپلیکشن است که مشترکین به‌منظور تسهیل در دسترسی آسان به بانک اطلاعاتی گردشگری، اطلاعات تورها در جهت انتخاب بهترین گزینه و راهنمای مسیریابی و تفکیک شهرها و اماکن گردشگری و جدیدترین اخبار روز از آن بهره می‌برند.

جامع بودن نوع سرویس اپلیکیشن و راهنمای مسیریابی و هتل‌ها و موثق بودن محتواها و اطلاعات گردشگری به صورت جامع در قالبی جذاب و مهیج همراه با استفاده‌ی راحت تمامی کاربران از مزیت‌های اصلی این اپلیکیشن است.

همگردی

«همگردی» برای اولین بار در ایران برای همه‌ی عزیزانی که علاقه‌مند به گردش، سفر و تفریح هستند، این امکان را فراهم کرده است تا به کشف مکان‌هایی بپردازند که کمتر کسی به آنجا رفته است و از چیزهایی با خبر شوند که تا پیش از این نمی‌دانستند. همگردی یک مجموعه از جذاب‌ترین مکان‌ها، رویدادها و تخفیف‌ها را با استفاده از تجربیات دیگران جمع‌آوری کرده است تا همه بتوانند حرفه‌ای‌تر بگردند و سفر کنند. 

شما هم می‌توانید به جمع دوستانتان در بزرگترین رسانه گردشگری ایران بپیوندید و تجربیات خود را از جذابیت‌ها و دیدنی‌های مکانی که در آن هستید با سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید و ایران و جهان را هوشمندانه بگردید.

توجه: کاربران جهت اطلاعات بیشتر در مورد کمپین گردشگری، عضویت و شرکت در قرعه‌کشی جوایز آن می‌توانند به آدرس وب‌سایت Campaign.charkhoneh.com که صرفا توسط فروشگاه برنامه کاربردی «چارخونه» مهیا شده است، مراجعه نمایند.

همچنین مشترکین ایرانسل می‌توانند جهت رویت لیست سرویس‌های مذکور و عضویت در هر کدام، کد دستوری #۱۳۹۶* را از تلفن همراه خود شماره گیری نمایند.

 رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات