میزو پرو 7 با دو صفحه‌ نمایش، ۴ مرداد رونمایی می‌شود

سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس اعلام رسمی شرکت میزو، گوشی پرچم‎دار جدید این شرکت با نام میزو پرو 7 در تاریخ ۴ مرداد معرفی خواهد شد.
تبلیغات

محصولات جدید ال‌جی، سامسونگ، هواوی و اپل که تا پایان سال معرفی خواهد شد؛ به دلیل ارائه قابلیت‌های هیجان‌انگیز، انتخاب‌های وسوسه‌کننده‌ای هستند. با این وجود، محصولات دیگری نیز در تابستان معرفی می‌شود که به دلیل برخورداری از ویژگی‌های منحصر به فرد، می‌تواند رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند را به اوج برساند.

در طول چند ماه گذشته، شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی وجود دارد که شرکت چینی میزو، در حال طراحی و توسعه یک گوشی پرچم‎دار با نمایشگر ثانویه است. صفحه‌نمایش دوم این گوشی، مانند آنچه که در ال‌جی وی 20 یا اچ‌تی‎سی یو اولترا دیده‌ایم، نخواهد بود و بیشتر، گوشی یوتافون را تداعی می‌کند. با اینکه انتظار می‌رفت نمایشگر ثانویه میزو پرو 7 از نوع E-Ink باشد؛ مدتی پیش مشخص شد که نمایشگر ثانویه به‎کار گرفته شده در گوشی جدید میزو، تمام رنگی خواهد بود و یک شبیه‌ساز کامل از قابلیت‎هایی است که با نمایشگر اصلی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

میزو پرو 7

با توجه به قابلیت‎هایی که برای گوشی میزو پرو 7 در نظر گرفته شده است و از جمله آن‌ها می‌توان به دوربین دوتایی و تراشه قدرت‎مند Helio X30 مدیاتک اشاره داشت، شرکت سازنده در نهایت به‌طور رسمی زمان معرفی گوشی پرچم‎دار Meizu Pro 7 را اعلام کرده است.

براساس اعلام رسمی، گوشی میزو پرو 7 با دو نمایشگر، 26 جولای (4 مرداد) معرفی خواهد شد و به همراه اعلام زمان رونمایی رسمی از این مدل، شرکت میزو تصاویری را از بسته‎بندی گوشی منتشر کرده است که طراحی میزو پرو 7 را تداعی می‌کند.

تجهیز گوشی‌های هوشمند به دو نمایشگر، جالب است و البته اگر نمایشگر ثانویه تنها حالت نمایشی نداشته باشد؛ کار با آن هیجان‌انگیزتر می‎شود. با این وجود، نمایشگر ثانویه که در گوشی میزو پرو 7 به‌کار گرفته شده است؛ تنها در حالتی ایده موفقی خواهد بود که کاربردی باشد و قابلیت‌هایی را مجزا از نمایشگر اصلی به کاربر ارائه دهد. با این وجود برای قضاوت عملکرد احتمالی میزو پرو 7 بسیار زود است و باید برای عرضه رسمی آن، منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات