۵ برنامه پولی آیفون که به مدت محدود رایگان شده‌اند (سری نوزدهم) - زوم اپ

جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
در مقاله‌ی پیش رو شما را با چند اپلیکیشن پولی آیفون آشنا می‌کنیم که برای مدت محدودی رایگان شده‌اند.
تبلیغات

بنا بر رسم هفتگی زومیت، این هفته نیز چند اپلیکیشن پولی iOS را که به مدت محدود رایگان شده‌اند، برای شما آماده کرده‌ایم تا در صورت تمایل، قادر به دانلود رایگان آن‌ها باشید. دقت داشته باشید که تمام این اپلیکیشن‌ها به مدت «نامشخص» رایگان شده‌اند؛ بنابراین بهتر است قبل از اینکه دوباره به حالت پولی تبدیل شوند، هرچه سریع‌تر برای دانلود آن‌ها اقدام کنید.

Anim8 (با قیمت ۴.۹۹ دلار)

Anim8 اپلیکیشنی جالب برای آیفون است که می‌تواند ابزاری مناسب برای علاقه‌مندان به انیمیشن‌سازی‌ باشد. در این برنامه ۵ کاراکتر انسان و حیوان به‌طور آماده وجود دارند که به‌صورت کامل سه‌بعدی‌سازی شده و در اختیار شما قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید با فراخوانی این مدل‌های آماده، شروع به متحرک‌سازی آن‌ها کنید و با کمی صبر و تلاش، انیمیشن‌های جالبی به وجود آورید. تمامی اعضای بدن موجودات حاضر در برنامه تحت کنترل شما خواهند بود تا بتوانید نتیجه‌ای تمیز و بی‌نقص را به وجود بیاورید. استفاده از Anim8 یک حسن دیگر نیز دارد و آن این است که تنها ۱۰ دقیقه کار با این برنامه کافی است تا متوجه تلاش و زحمت عظیمی که برای ساخت انیمیشن‌ها و کارتون‌های محبوبتان کشیده شده است، بشوید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Color Accent (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

Color Accent اپلیکیشنی برای خلق عکس‌های ترکیبی رنگی و سیاه‌وسفید در آیفون است که به‌مدت محدود رایگان شده است. تاکنون شاید هزاران اپلیکیشن مختلف برای ویرایش تصاویر در سبک‌های مختلف منتشر شده باشد؛ اما در این بین، اپلیکیشن‌هایی مانند Color Accent وجود دارند که ذوق و خلاقیت را به اوج می‌رسانند و با ارائه‌ی ابزارهایی ساده، کاربران را قادر به ساخت تصاویری چشم‌نواز می‌کنند. احتمالا شما نیز تا به حال بارها به تصاویری برخورد کرده‌اید که بخشی از آن به‌صورت رنگی و مابقی سیاه‌وسفید بوده است. اگر به این سبک از تصاویر علاقه‌مندید و همیشه دنبال راهی آسان برای ساخت آن‌ها هستید، Color Accent انتخابی مناسب برای شما خواهد بود تا بتوانید از عکس‌های شخصی خود نیز چنین ترکیب‌هایی به وجود بیاورید. نگران سختی یا پیچیدگی ساخت این تصاویر نیز نباشید؛ چراکه در این برنامه می‌توانید تنها با چند لمس و ساده‌تر از آنچه تصور می‌کنید، چنین آثاری را خلق کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Net Speed Pro (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

Net Speed Pro اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که برای مدت محدود رایگان شده است و وظیفه‌ی آن اندازه‌گیری سرعت اینترنت است. دلایل مختلفی می‌تواند باعث نیاز ما به یک اپلیکیشن اندازه گیری سرعت شود. وقتی سرویس ADSL خود را ارتقا می‌دهید، وقتی احساس می‌کنید سرعت سرویس شما کند شده است و در شرایط متنوع دیگری ممکن است شما نیاز به اندازه‌گیری سرعت اینترنت خود در لحظه داشته باشید. Net Speed Pro اپلیکیشنی ساده با رابط کاربری گویا است که توسط آن می‌توانید سرعت دانلود و آپلود و حتی پینگ سرویس خود را مشاهده کنید. توجه داشته باشید سرعت‌های نمایش داده شده بر اساس "بیت" خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

AirDisk Pro (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

https://cdn01.zoomit.ir/2017/4/e373114c-31eb-4846-9ffd-2f70bc6119a1.jpg

AirDisk Pro اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید بدون کابل و تنها از طریق WiFi، بین گوشی و کامپیوتر فایل منتقل کنید. AirDisk Pro ابزاری برای برقراری اتصال بی‌سیم بین موبایل و کامپیوتر است که از طریق مودم وای‌فای، بدون نیاز به کابل و با سرعتی معادل ده‌ها برابر بلوتوث، قادر به انتقال فایل‌های شما بین دو گوشی و کامپیوتر خواهد بود. بارها پیش آمده است که بعد از دانلود یک آهنگ، ویدیو یا اپلیکیشن، قصد انتقال آن را به گوشی یا کامپیوتر داشته باشیم. به کمک اپلیکیشن AirDisk Pro، از این‌ پس بدون نیاز به کابل USB قادر خواهید بود در عرض چند ثانیه و تنها به کمک یک آی‌پی، گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید و فایل مورد نظر را به گوشی (یا بالعکس) منتقل کنید. برای انجام این کار، گوشی و کامپیوتر باید هر دو به یک شبکه وای‌فای متصل باشند. سپس AirDisk Pro را اجرا و آی‌پی نمایش داده‌شده را در مرورگر خود وارد کنید تا اتصال بین گوشی و کامپیوتر برقرار شود.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Monster Pinball HD (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

پین بال را می‌توان به‌جرات یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیا دانست که احتمالا نسخه‌ی خاطر‌ه‌انگیز آن در ویندوز XP را به خاطر دارید. Monster Pinball HD نسخه موبایلی بازی پین بال است که با گرافیک HD و چشم‌نواز خود می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. البته همان‌طور که از نام بازی نیز قابل حدس است، نباید انتظار نسخه‌ای کلاسیک یا نوستالژیک از پین بال را داشته باشید. با وجود آنکه قواعد کلی و محیط بازی همان پین بالی است که می‌شناسیم، فضا و طراحی‌های مدرنی نیز با محوریت هیولا و اژدها به بازی اضافه شده است تا جذابیت آن را برای نسل امروز تازه نگه دارد. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات