طراحی دفتر کار رد هت، شعبه بوگوتا کلمبیا

پنج‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دفتر کار رد هت واقع در شهر بوگوتا، توسط شرکت ساختمانی و دکوراسیون داخلی aei طراحی شده است.
تبلیغات

رد هت (Red Hat) یک شرکت نرم‌افزاری است که دفتر مرکزی ‌آن در کارولینای شمالی قرار دارد. این شرکت که در حوزه‌ی فناوری فعالیت می‌کند، در سال ۱۹۹۳ تأسیس شده است.

red hat office

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: aei 
  • کارفرما: رد هت
  • متراژ: ۴۵۶ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۶
  • مکان: بوگوتا، کلمبیا

شرکت aei، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ساختمانی و طراحی دکوراسیون داخلی در کشور کلمبیا است که طراحی دفتر کار رد هت واقع در شهر بوگوتا را بر عهده داشته است. ایده‌ی خلاقانه‌ی «با ما آسوده‌خاطر باشد»، شعار تبلیغاتی و مبنای کار این شرکت ساختمانی بوده که از آن برای معرفی ویژگی‌های خاص این شرکت و کسب و کار خود استفاده کرده است؛ در حقیقت شرکت aei این ایده‌ی مفهومی را در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دفتر کار رد هت به کار گرفته است با این هدف که بتواند محیطی ایمن، مطبوع و خوشایند ایجاد نماید. طراحی خاص و منحصربه‌فرد این شرکت، به مشتریان و مراجعین این حس را منتقل می‌کند که از اطلاعات مشتریان به بهترین شکل ممکن محافظت و مراقبت خواهد شد؛ به عبارت دیگر طراحی داخلی دفتر کار رد هت حس اطمینان و آسایش خاطر را به مشتریان منتقل می‌کند.

red hat office

در این شرکت، مدیریت اطلاعات و داده‌ها از طریق فضای ابری صورت می‌گیرد؛ بنابراین طراحان داخلی از آن به‌عنوان یک ایده برای اجرای دکوراسیون استفاده کرده‌اند در حقیقت آن‌ها سعی کرده‌اند که ارتباطات و تکنولوژی را در فضای داخلی شرکت با استفاده از مفاهیمی مانند وارد کردن اطلاعات،‌ خروجی، تصاویر، نور، علائم و نمادها به تصویر بکشند. علاوه‌ بر این، ایجاد چنین محیطی در دفتر کار، یکی از راه‌های افزایش خلاقیت و نوآوری کارکنان به شمار می‌رود.

در ادامه نگاهی به تصاویر گرفته‌شده از دفتر کار رد هت در بوگوتا خواهیم انداخت:

red hat office
redhat office
red hat office
red hat office
red hat offiice
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات