سامسونگ ۹ میلیون دستگاه گلکسی نوت 8 را ابتدای سپتامبر عرضه می‌کند

چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ برای عرضه‌ی ۹ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۸ پس از معرفی آن در ابتدای ماه سپتامبر، برنامه‌ریزی کرده است.
تبلیغات

اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که سامسونگ نسل جدید فبلت خود را در نه در ماه سپتامبر، بلکه ۲۳ آگوست یا اولین روز شهریورماه رونمایی خواهد کرد. اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که کره‌ای‌ها در پی عرضه‌ی این فبلت در ابتدای سپتامبر هستند تا بتوانند از بازه‌ی دوماهه‌ی باقی‌مانده تا عرضه‌ی آیفون ۸ به بازار استفاده کنند. بسیاری از گزارش‌های منتشرشده نشان از این دارند که آیفون ۸ برخلاف دو نسخه‌ی دیگر که کنار این نسخه رونمایی خواهند شد، دیرتر راهی بازار می‌شود. شنیده‌ها نشان از این دارند که باید در ماه اکتبر یا نوامبر در انتظار عرضه‌ی آیفون ۸ به بازار باشیم.

برآوردهای اولیه نشان از این دارند که سامسونگ در اولین مرحله، ۹ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۸ را راهی بازار خواهد کرد. سامسونگ در مرحله‌ی بعد که شامل سه ماه بعدی است، هر ماه با تولید سه میلیون دستگاه دیگر، تقاضای بازار را تأمین خواهد کرد.

علاوه بر بهره‌گیری از فاصله‌ی زمانی باقی‌مانده تا عرضه‌ی نسل جدید آیفون‌ ۸، یکی دیگر از دلایلی که باعث شده است سامسونگ زودتر از همیشه دست‌به‌کار شود و درصدد عرضه‌ی این گوشی هوشمند برآید، کاهش رشد فروش گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس این کمپانی است. همان‌طور که دیروز در زومیت خواندید، در مقایسه با گلکسی اس ۷، نسل جدید پرچم‌داران سامسونگ در مدت مشابه عملکرد ضعیف‌تری ارائه کرده‌اند.

انتظار می‌رود گلکسی نوت ۸ سامسونگ به‌عنوان اولین پرچم‌دار این کمپانی کره‌ای، همراه با دوربین دوگانه در پشت راهی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات