اچ ام دی گلوبال مدل‌ های بیشتری از نوکیا تولید خواهد کرد

سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گزارش جدیدی نشان می‌دهد که کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال تا پایان سال جاری قصد عرضه‌ی گوشی‌های بیشتری با برند نوکیا را دارد.
تبلیغات

کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال تا به اینجا با تولید محصولات جذاب و مقرون به صرفه در بازسازی و احیای برند نوکیا کار بسیار بزرگی انجام داده است. آخرین محصول تولیدی آنها نوکیا ۶ سرانجام مسیر خود را به بازار اکثر کشورها گشوده است و گوشی‌های نوکیا ۳ و نوکیا ۵ نیز به زودی از راه خواهند رسید. علاوه بر اینها اگر صحت گزارش‌‌های اخیر تایید شود ما به زودی شاهد رونمایی از محصولات بیشتری خواهیم بود.

براساس منابعی در وب سایت اندروید هدلاینز به نظر می‌رسد که مدیر بخش بازاریابی اچ‌ام‌دی گلوبال، پکا رانتالا، از تولید محصولات جدیدی صحبت به میان آورده است. طبق مصاحبه‌ی اخیر او، ظاهرا این شرکت به زودی و در ماه‌های آینده گوشی‌های نوکیا ۲، نوکیا ۷ و نوکیا ۸ را عرضه خواهد کرد.

اگر این گفته صحت داشته باشد، تا پایان سال جاری می‌توانیم طیف گسترده‌ای از محصولات نوکیا را در اختیار داشته باشیم. راهیابی سه دستگاه یاد شده به بازار، قطعا اتفاق شگفت‌انگیزی خواهد بود. علاوه بر این، شایعه‌ی رونمایی از نوکیا ۹ نیز قوت خواهد گرفت. محصول رده بالایی که مجهز به پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و ۴ گیگابایت رم خواهد بود. قاعدتا در مورد به حقیقت پیوستن تمام این شایعات قدری مشکوک هستیم. اما در غیر این صورت، سال پیش‌رو برای طرفداران نوکیا، قطعا سال هیجان‌انگیزی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات