تصویری از قاب شفاف پیکسل 2 گوگل منتشر شد

سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تصویری منتسب به قاب شفاف گوشی پیکسل ۲ گوگل فاش شده است.
تبلیغات

شرکت گوگل در سال ۲۰۱۶ دو گوشی‌ پیکسل و پیکسل ایکس‌ال را معرفی کرد. این دو محصول توسط گوگل طراحی شده و کمپانی اچ‌تی‌سی ساخت آن‌ها را بر عهده داشته است. دو مدل از این دستگاه تولید شده که موجودی مدل ۱۲۸ گیگابایتی پیکسل ایکس‌ال خیلی زود تمام شده است. در کل تقاضا برای این گوشی به‌قدر کافی زیاد بوده و به همین دلیل گوگل تصمیم دارد مدل جدید آن را اواخر سال جاری عرضه کند. بر اساس جدیدترین شایعه، گوگل قصد دارد گوشی پیکسل ۲ را معرفی کند؛ اما این احتمال وجود دارد که این‌ شرکت به‌جای پیکسل ایکس‌ال ۲، از یک گوشی با نام جدید و ابعاد بزرگ‌تر رونمایی کند.

گفته می‌شود کد نام نسل جدید گوشی پیکسل گوگل، والی (Walleye) خواهد بود و در کنار این محصول مدل دیگری با نمایشگر بزرگ‌تر و ابعادی در حد یک فبلت با کد نام تایمن (Taimen) معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود مدل بزرگ‌تر نسل جدید گوشی‌های هوشمند گوگل از طراحی بدون حاشیه بهره ببرد و به همین دلیل طراحی این محصول به گوشی‌های هوشمند رده‌بالای بازار از جمله گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ و نیز گوشی اسنشال‌فون شباهت خواهد داشت. فاش‌کننده‌ی این اطلاعات به نام SlashLeaks، یک عکس جدید منتشر کرده و گفته است که این تصویر قاب گوشی پیکسل ۲ را نشان می‌دهد. اگر این طراحی واقعی باشد، ظاهرا سنسور اثر انگشت این گوشی‌ مجددا در بخش پشتی قرار خواهد گرفت. با توجه به برش عجیبی که برای بخش دوربین پشتی این گوشی در نظر گرفته شده است، احتمال دارد تغییراتی در این بخش اعمال شود.

در حال حاضر تمام موارد اشاره شده در این مطلب در حد حدس و گمان هستند. انتظار داریم نسل جدید گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل در ماه اکتبر تا نوامبر معرفی شود و با نزدیک‌تر شدن به این تاریخ احتمالا اطلاعات و جزئیات بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت. 

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات