اپل اسپیکر هوشمند هوم‌ پاد را موفق‌تر از اپل واچ می‌داند

چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌بینی می‌شود که اسپیکر هوشمند هوم‌پاد اپل موفق‌تر از اپل واچ و آمازون اکو عمل کند. انتظار می‌رود ۱۴ درصد از دارندگان آیفون قصد خرید اسپیکر هوم‌پاد داشته باشند.
تبلیغات

ظاهرا کسانی که از آیفون استفاده می‌کنند، علاقه‌ی بیشتری به خرید هوم‌پاد در مقایسه با اپل واچ دارند، به این ترتیب انتظار می‌رود درصد موفقیت اولیه‌ی هوم‌پاد افزایش یابد.

با توجه به اطلاعات جدید ریموند جیمز، مصرف‌کنندگان علاقه‌ی بیشتری به اسپیکرهای هوم‌پاد اپل مجهز به سیری دارند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود ۱۴ درصد از دارندگان آیفون قصد خرید هوم‌پاد دارند. این در حالی است که قبلا پیش‌بینی شده بود که ۶ درصد از دارندگان آیفون علاقه‌مند به خرید ساعت هوشمند اپل بودند.

در حالی که اپل همچنان تعداد فروش سه‌ماهه اپل واچ را اعلام نکرده است؛ دسته‌بندی محصولات دیگر این شرکت که شامل اپل واچ، اسپیکرهای بیتس، ایرپادها و ... هستند، سالانه ۳۱ درصد افزایش یافته است. به گفته‌ی ریموند جیمز ، انتظار می‌رود این رشد ادامه یابد و هوم‌پاد به رشد این دسته‌بندی کمک خواهد کرد.

ریموند جیمز اشاره کرد که ۵ درصد از دارندگان آیفون علاقه‌مند به خرید یک اسپیکر بیتس هستند. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند کسانی که قصد خرید اسپیکر هوشمند اپل دارند به‌مراتب بیشتر از آمازون هستند. در واقع ۱۹ درصد از دارندگان آیفون (۵ درصد برای اسپیکر بیتس و ۱۴ درصد برای هوم‌پاد) قصد خرید اسپیکر اپل دارند؛ این در حالی است که ۱۶ درصد تمایل به خرید آمازون اکو دارند.اپل همچنان در حال رقابت با محصولات خانه‌ی هوشمند دیگر مانند آمازون اکو است. ۶ درصد از دارندگان آیفون قصد خرید اکو، اکو تپ یا اکو دات آمازون دارند و همچنین ۱۸ درصد قصد خرید اسپیکر بوز دارند و فقط ۲ درصد کاربران می‌خواهند گوگل هوم خریداری کنند.

تماشا کنید: اسپیکر هوم‌پاد اپل، رقیب اکو آمازون

لینک دانلود

نظر شما در مورد هوم‌پاد اپل چیست؟ آیا پیش‌بینی‌ها تحقق پبدا خواهند کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات