موتورولا به‌صورت تصادفی، گوشی موتو زد 2 را به نمایش گذاشت

چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر تازه منتشرشده توسط وب‌سایت رسمی شرکت موتورولا، گوشی پرچم‎دار موتو زد ۲ را به همراه تعدادی ماژول‌ جدید نشان می‎دهد.
تبلیغات

شرکت موتورولا، به‎تازگی از گوشی موتو زد ۲ پلی رونمایی کرده است. این مدل میان‌رده از طراحی ماژولار برخوردار است و نسبت به نسل گذشته، ضخامت کمتری دارد. با این حال، ماندگاری شارژ باتری این گوشی همچنان بالا است و کاربران را از شارژ دائمی گوشی هوشمند خود بینیاز میکند.

با اینکه گوشی موتو زد ۲ پلی، عملکرد خوبی دارد؛ اما بسیاری از طرفداران محصولات موتورولا منتظر عرضه گوشی پرچم‎دار جدید این شرکت از سری موتو زد هستند. خوشبختانه، شرکت موتورولا هفته گذشته اعلام کرد که یک رویداد اختصاصی در شهر نیویورک برگزار خواهد کرد و ازآنجایی‌که بسیاری منتظر عرضه گوشی‎ پرچم‎دار این سازنده به بازار هستند، گمان میرود که موتو زد ۲ به همراه تعدادی از گوشی‎های میانرده این شرکت از جمله موتو ایکس ۴ و نسخه ارتقاءیافته موتو جی ۵ معرفی شود.

با اینکه چند هفته تا رونمایی از گوشی‎های جدید موتورولا فاصله داریم، به نظر می‌رسد که وب‌سایت موتورولا در چین، تصویر گوشی پرچم‎دار موتو زد ۲ را منتشر کرده است. همان‎طور که در تصویر بالا مشاهده میشود، یک گوشی هوشمند با دوربین دوگانه دیده می‌شود و به آنچه پیش‏تر در مورد پرچم‎دار جدید موتورولا دیده‌‏ایم، شباهت زیادی دارد. در اطراف این گوشی، هم‎چنین موتو مادهای جدیدی دیده می‌شود که از جمله آن‎ها میتوان به ماژول گیمپد، ماد JBL SoundBoost ۲ و Hasselblad True zoom اشاره کرد.

شرکت موتورولا در ۲۵ جولای (۳ مردادماه) از گوشی پرچم‎دار موتو زد ۲ در یک رویداد خبری رونمایی خواهد کرد. این مدل به همراه نسخه مقاوم‎تر خود یعنی موتو زد ۲ فورس معرفی می‌شود که از نمایشگر ضد ضربه برخوردار است. هر دو گوشی با دوربین دوگانه و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام عرضه خواهند شد و از ماژول‎های «موتو ماد» پشتیبانی می‎کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات