ال جی کیو 6 یا جی 6 مینی فردا رونمایی می‌شود

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی تیزری ویدیویی منتشر کرده که در آن به رونمایی از جی ۶ مینی یا کیو ۶ در تاریخ ۲۰ تیر ماه اشاره شده است.
تبلیغات

ال‌جی تیزری ویدیویی منتشر کرده که علاوه بر تایید وجود ال‌جی جی ۶ مینی یا کیو ۶، نشان از این دارد که این گوشی‌ هوشمند فردا، رونمایی خواهد شد. البته ال‌جی در ویدیوی خود اعلام نکرده که این گوشی هوشمند جی ۶ مینی یا کیو ۶ خواهد بود، حال آنکه شایعات و اخبار پیشین منتشر شده در این رابطه نشان از این دارد که نسخه‌ی مینی جی ۶ یا پرچمدار سال ۲۰۱۷ ال‌جی در آستانه‌ی رونمایی قرار دارد.

ال‌جی در توضیحات تیزر خود با اشاره به گوشی هوشمندی که قرار است روز ۱۱ جولای یا سه شنبه ۲۰ تیر ماه رونمایی شود، از واژه‌ی Q-riuos برای اشاره به کنجکاوی مخاطبان اشاره کرده و در پاسخ، علاقمندان را به انتظار تا روز ۱۱ جولای یا همان روز رونمایی از این گوشی فراخوانده است. واژه‌ی Curous به معنای کنجکاوی است که ال‌جی در آن Q را با ترکیب Cu جایگزین کرده و از این‌رو می‌توان پیش‌بینی کرد که شاهد رونمایی از گوشی Q6 روز سه شنبه خواهیم بود.

ال‌جی در جی ۶ مینی یا کیو ۶ نیز از نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ استفاده خواهد کرد، حال آنکه سایز این نمایشگر کوچک‌تر خواهد بود. براساس شایعات و اخبار منتشر شده انتظار می‌رود ال‌جی کیو ۶ از وجود یک نمایشگر ۵.۴ اینچی فول اچ‌دی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام با هشت هسته‌ی پردازشی ۱.۴ گیگاهرتزی و سه گیگابایت حافظه‌ی رم بهره ببرد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و همچنین سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات