ایرانسل اینترنت 5G را طی ۴ تا ۵ سال آینده راه‌اندازی خواهد کرد

شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل در جریان بخش پرسش و پاسخ کنفرانس خود، راه‌اندازی اینترنت 5G طی ۴ تا ۵ سال آینده را تأیید کرد.
تبلیغات

مدیرکل توسعه محصول ایرانسل، پس از پایان کنفرانس خبری این شرکت و در جریان بخش پرسش و پاسخ، اعلام کرد که ایرانسل با وجود محدودیت‌های راه‌اندازی اینترنت 5G در کشور، ارائه‌ی خدمات مبتنی بر این فناوری را وظیفه‌ی خود می‌داند و نسل پنجم اینترنت همراه را طی ۴ تا ۵ سال آینده در کشور راه‌اندازی خواهد کرد.

باقر صمدی در پاسخ به نماینده‌ی زومیت در خصوص تأثیر کاهش قیمت سیم‌کارت‌های دائمی بر اعتبار مشترکین دائمی ایرانسل، اعلام کرد که پس از گذشت ۲۸ روز از زمان صدور صورت‌حساب، چنانچه کاربر نسبت به پرداخت آن اقدام نکند، محدودیت‌هایی روی خط وی اعمال خواهد شد و این اعتبار چندان تعیین‌کننده نیست؛ بلکه شاخصه‌ی اصلی، زمان پرداخت صورت‌حساب است.

روش‌های پرداخت

ایرانسل علاوه بر ارسال قبض‌های دوره‌ای شفاف الکترونیکی و فیزیکی برای مشترکان دائمی، روش‌های متنوعی را پرداخت قبوض در نظر گرفته است. از جمله این روش‌ها می‌توان به کد دستوری ستاره ۷مربع و اپلیکیشن «ایرانسل من»، کدهای دستوری ۷۸۰، ۷۲۴، ۷۱۴، ۷۸۹، ۷۳۳ و... و نیز برنامه‌های کاربردی شرکت‌های همکار شامل آپ، هفت هشتاد و ۷۲۴ و... همچنین پورتال آنلاین پرداخت صورت‌حساب و یا مراجعه به بانک و خودپرداز اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات