لندرور دیفندر جدید به‌زودی ساخته خواهد شد

شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیر بخش طراحی لندرور، در همایش Automotive News Europe خبر از ساخت مدلی جدید از محصول محبوب خود، دیفندر داد.
تبلیغات

لندرور دیفندر یکی از اولین خودروهایی است که هم‌زمان با تولد اولین لندرور، وارد خط تولید شد. تولید این خودرو که به خاطر قابلیت‌های آفرود خود معروف و محبوب شده است، در سال ۲۰۱۶ و پس از گذشت بیش از ۶۰ سال، متوقف شد.

اخیرا در همایش Automotive News Europe در شهر بارسلون، گری مک‌گاورن، مدیر بخش طراحی لندرور گفت مدل جدید لندرور دفندر «خیلی دور نیست». 

با توجه به گفته‌های مک‌گاورن، به نظر می‌رسد این مدل جدید سرسختی مدل‌های قدیمی‌تر را حفظ کند. همچنین از بعد طراحی، با وجود این‌که ظاهر دفندر مدرن‌تر خواهد شد، ولی همان حس و حال مدل قدیمی را خواهد داشت. زمانی که مک‌گاورن در سال ۲۰۰۶ به لندرور ملحق شد، وظیفه‌اش در مورد مدل دیفندر، حفظ کردن سبک طراحی آن و در عین حال مدرن‌تر کردن آن بود. این مدل جدید هم قرار است به‌گونه‌ای طراحی شود که علاوه بر راضی نگه داشتن مشتریان و طرفداران قدیمی، قشر جدیدتری از جامعه را نیز به خود جذب کند.

مک‌گاورن درباره‌ی این خودرو گفته است:

این خودرو برای مدت خیلی زیادی قلب برند ما محسوب می‌شد. برای این‌که برند خود را به پیش ببریم، باید خودروهایی مناسب و مرغوب بسازیم و به قشر وسیع‌تری از مشتریان ارائه دهیم.

  دیفندر جدید از همان معماری متمرکز بر آلومینیومی که در رنجرور اسپرت و لندرور دیسکاوری به کار رفته است، استفاده خواهد کرد. در مورد زمان دقیق عرضه، چند ماه پیش خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه لندرور قصد دارد برای تولد هفتاد سالگی‌اش، مدل جدیدی از دیفندر بسازد. با این حال، مک‌گاورن به جمله‌ی «خیلی دور نیست» اکتفا کرده و جزئیات بیشتری در این باره فاش نکرده است.

همچنین پیش از آن، خبرهایی منتشر شده بودند که لندرور تصمیم گرفته است یک خانواده‌ی کامل از نسخه‌های مختلف دیفندر به همراه جدیدترین تکنولوژی‌های آفرود را روانه‌ی بازار کند. در مورد توانایی‌های این مدل جدید صحبت زیادی نشده است؛ با این حال یکی از وب‌سایت‌های انگلیسی‌زبان درباره‌ی آن نوشته:‌ «با این خودرو می‌توانید وارد جهنم شوید و سالم از آن خارج شوید!»

لندرور دفندر هریتیج
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات