کدنام تکنولوژی امولد نمایشگر گلکسی اس 9 سامسونگ Sunflower است

شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گزارش جدیدی منتشر شده مبنی بر اینکه کدنام فناوری امولد صفحه‌نمایش گوشی‌ گلکسی اس ۹ سامسونگ Sunflower است.
تبلیغات

یکی از منابع نزدیک به شرکت سامسونگ امروز اعلام کرد که این کمپانی کدنام فناوری امولد صفحه‌نمایش گوشی‌‌های هوشمند سری گلکسی اس ۹ خود را Sunflower تعیین کرده است. گفته می‌شود که مواد در نظر گرفته‌شده برای این تکنولوژی جدید نسبت به مواد استفاده‌شده در نمایشگرهای اولد گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس که اواخر ماه آوریل عرضه شده‌اند، کاملا متفاوت خواهد بود. در حال حاضر جزییات دقیق در مورد ویژگی‌های نسل بعدی نمایشگرهای امولد سامسونگ در دسترس نیست. همچنین باید این نکته را در نظر داشته باشیم که شرکت مذکور مشخصا به دنبال ارتقاء کیفیت صفحه‌نمایش‌های خود است و قصد تولید نمایشگرهایی دارد که نسبت به نمایشگر سری گلکسی اس ۸ برتری داشته باشند.

نمایشگر اینفینیتی دو گوشی‌ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دو محصول تبلیغ‌ می‌شود و برای بسیاری از کاربران یکی از دلایل اصلی خرید این پرچم‌داران، همین نمایشگر امولد اینفینیتی آن‌ها است. برخی از کاربران هنگام کار با گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس، مشکلاتی در نمایشگرهای این دو دستگاه مشاهده کردند. از جمله مهم‌ترین این ایرادها می‌توان به افتادن هاله‌ی قرمزرنگ در صفحه‌نمایش این دو گوشی‌ اشاره کرد که البته این موضوع باعث شد سامسونگ به‌منظور رفع ایراد مورد بحث یک به‌روزرسانی به‌صورت OTA برای دارندگان گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس منتشر کند. نمایشگرهای به کار گرفته‌شده در دو پرچم‌دار جدید سامسونگ که ابعادی ۵.۸ اینچی و ۶.۲ اینچی دارند از نسبت تصویری غیر متعارف ۱۸.۵ به ۹ بهره می‌برند و بسیاری از ناظران صنعت نمایشگرها انتظار دارند که سامسونگ این رویه را در آینده نیز ادامه دهد. باریک بودن صفحه‌نمایش گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس باعث شده است سامسونگ بتواند این دو گوشی را با طراحی تقریبا بدون حاشیه تولید کند و انتظار داریم این تغییرات در نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس یعنی گلکسی اس ۹ نیز تکرار شود.

بر اساس گزارش‌های اخیر، گلکسی اس ۹ سامسونگ در آمریکا از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام بهره خواهد برد و این در حالی است که این گوشی‌ در سایر نواحی جهان با تراشه‌ی جدید و جایگزین اکسینوس ۸۸۹۵ سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد. بنا به گزارش‌ها کد نام گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ سامسونگ Star تعیین شده و فرآیند تولید این دستگاه نیز از چند ماه قبل کلید خورده است. تا معرفی این گوشی‌ تقریبا یک سال زمان باقی مانده؛ بنابراین جزئیات بیشتر در مورد این دستگاه مطمئنا در دسترس قرار خواهد گرفت. باید اشاره کنیم که یکی از دلایل اصلی فروش موفق بسیاری از گوشی‌های رده‌بالای قبلی سامسونگ، کیفیت بالای نمایشگر این محصولات بوده است و به همین جهت می‌توان انتظار داشت که فناوری امولد Sunflower همانند نسل‌های قبلی‌ به یکی از دلایل برتری و نقاط قوت گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ مبدل شود. طی ماه‌های آینده قطعا اطلاعات جدیدی در مورد گوشی یادشده منتشر خواهد شد و ما در زومیت شما را در جریان قرار خواهیم داد.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات