اپل اولین ویدئوی رسمی از آیپد پرو را منتشر کرد

جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل پس از رونمایی از نسخه‌های جدید ۱۰.۵ اینچی و ۱۲.۹ اینچی آیپد، اکنون اولین ویدئوی رسمی را از این محصولات منتشر کرده است.
تبلیغات

با رونمایی از نسخه‌ی جدید ۱۰،۵ اینچی آیپد پرو و آپدیت نسخه‌ی ۱۲،۹ اینچی آن، اپل قصد دارد این محصول را به‌روزهای اوج خود بازگرداند. به‌طورکلی بازار تبلت با ورود فبلت‌هایی با نمایشگرهای بزرگ‌تر افت کرده است. همچنین دارندگان تبلت تمایل چندانی به خرید نسخه‌های جدید با فاصله‌های زمانی یک یا دو سال ندارند که این امر نیز باعث کاهش تقاضا در این بازار شده است.

اما اپل برای مقابله با چنین شرایطی، ویژگی‌های به‌خصوصی به آیپدهای جدید خود افزوده است؛ ازجمله قابلیت درگ اند دراپ بین اپلیکیشن‌ها، تقسیم صفحه برای اجرای چند اپلیکیشن به‌طور هم‌زمان و افزوده شدن قابلیت شخصی‌سازی به داک که از طریق آن به‌سادگی می‌توانید به برنامه‌های پرکاربرد خود دسترسی داشته باشید.

در کنار این قابلیت‌های نرم‌افزاری که اپل بسیاری از آن‌ها را در اولین ویدئوی رسمی آیپد پروی خود معرفی کرده و به نمایش گذاشته است، جنبه‌های ناپیدایی از قابلیت‌های این تبلت نیز وجود دارند که از چشم ما پنهان هستند. از این جمله می‌توان به چیپست قدرتمند آن یعنی A10X اشاره کرد که قادر است کارایی CPU هشت هسته‌ای آن را تا ۳۰ درصد و راندمان گرافیک را تا ۴۰ درصد افزایش دهد.

همان‌طور که انتظار می‌رود، این بار نیز اپل با هنر و دقت خود تیزری زیبا و اغواکننده ساخته است که ذهن و قلب شما و همچنین کیف پولتان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات