فصل دوم گرندتور مهرماه منتشر خواهد شد

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اجرای فصل اول مجموعه‌ی گرندتور همراه مجریان سابق تاپ‌گیر، با موفقیت‌ همراه بوده و حالا قرار است با فصل دوم، در ابتدای پاییز امسال منتشر شود.
تبلیغات

شرکت آمازون پرایم، به عنوان تهیه‌کننده‌ی اصلی گرندتور، قبلا اعلام کرده بود که این مجموعه در سه فصل و جمعا با ۳۶ قسمت ساخته خواهد شد. مجریان معروف این برنامه، شامل جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند، در مصاحبه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی گفته بودند فصل دوم گرندتور مثل فصل اول، اواخر آبان‌ماه و به صورت هفتگی در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود، اما جیمز می در گفتگو با سایت دیجیتال اسپای، اوایل مهر‌ماه امسال را شروع فصل دوم این مجموعه اعلام کرده است.

گرند تور

در این گفتگو، جیمز می، به هزینه‌ی بسیار بالای گرندتور اشاره می‌کند و پرسنل متعددی که باید برای هر اپیزود بین کشورهای مختلف دنیا سفر کنند. علاوه بر این، فناوری‌های مربوط به فیلم‌برداری این برنامه که شامل دوربین‌های مدرن 4K و پهپادها نیز می‌شود، زمان ساخت گرند تور را افزایش می‌دهند. با توجه به بیننده‌ی میلیونی این مجموعه در سطح جهانی و رضایت بالای مردم از گرند تور، این احتمال وجود دارد که بخش‌های مورد انتقاد این برنامه، شامل تصادف افراد معروف (Celebrity Brain Crash) و شخصیت جایگزین استیگ، با تغییراتی همراه شوند؛ اما جیمز می، تفاوت فصل دوم با سری اول را ناچیز اعلام کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات