اچ پی از سری جدید کامپیوتر گیمینگ اومن رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کامپیوتر جدید سری اومن اچ‌پی که برای گیمینگ در نظر گرفته شده است، از قیمت پایه‌ی ۸۹۹ دلار شروع می‌شود.
تبلیغات

اچ‌پی سال گذشته با عرضه کامپیوترهای گیمینگ اومن به عرضه محصولات گیمینگ بازگشت. حال، این کمپانی از محصولات جدید سری اومن رونمایی کرده است که مجهز به سخت‌افزار قدرتمندتری هستند.

شاید یکی از جالب‌ترین محصولات معرفی‌شده توسط اچ‌پی، کامپیوتر کوله‌ای مخصوص واقعیت مجازی باشد؛ اما اچ‌پی سه محصول قدرتمندتر دیگر نیز معرفی کرده است. این سه محصول شامل کامپیوتر رومیزی گیمینگ، لپ‌تاپ ۱۵ اینچی و لپ‌تاپ ۱۷ اینچی می‌شود.

کامپیوتر دسکتاپ جدید سری اومن مخصوص گیمرهایی است که قصد اسمبل کردن کامپیوترشان را ندارند. مدل پایه‌ی محصول جدید اچ‌پی از ۸۹۹ دلار شروع می‌شود. این مدل مجهز به کارت گرافیک GTX 1050 است و برای پردازنده، انتخاب‌هایی از سری Core i اینتل و رایزن AMD به کاربران ارائه می‌شود.

البته اگر نیاز به سخت‌افزار قدرتمندتری داشته باشید، با پرداخت ۳۰۰۰ دلار از کامپیوتری مجهز به دو کارت گرافیک GTX 1080 Ti یا دو کارت گرافیک رادئون RX 580 برخوردار می‌شوید.

کامپیوتر گیمینگ اومن اچ پی

در طراحی سری جدید کامپیوتر دسکتاپ اومن شاهد تغییراتی هستیم. در جلوی این محصول از دو درگاه هارد درایو استفاده شده است که رابط اتصال گرم دارند. بهره بردن از اتصال گرم بدین معنا است که کاربر نیازی به خاموش کردن کامپیوتر برای اتصال وسایل دارای حافظه ندارد.

از دیگر نکاتی که می‌توان به آن اشاره کرد، امکان استفاده از دو کارت گرافیک در سری جدید کامپیوتر گیمینگ اومن است. محصول جدید اچ‌پی از ۱۶ خرداد روانه بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات