برنامه Image Size: تغییر سایز تصاویر در آیفون - زوم اپ

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Image Size اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید سایز تصاویر خود را در گوشی موبایل تغییر دهید.
تبلیغات

در سال‌های اخیر گوشی‌های هوشمند دارای دوربین‌های قدرتمندی شده‌اند؛ به‌طوری‌ که در محصولات پرچم‌دار، دوربین‌ها به کیفیت‌های بالای ۱۰ مگاپیکسلی رسیده‌اند. این موضوع یعنی افزایش کیفیت عکس‌ها، طبیعتا حجم آن‌ها را هم بالا خواهد برد. برای مثال عکسی که با یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ثبت می‌کنید، دارای حجمی نزدیک به ۵ مگابایت است. با وجود افزایش سرعت اینترنت، هنوز هم دلایل مختلفی همچون به‌صرفه نبودن قیمت اینترنت باعث شده است تا در برخی مواقع، ارسال سایز اصلی عکس‌ها امکان‌پذیر نباشد. البته این موضوع همیشه به دلیل قیمت اینترنت نیست و در بسیاری از مواقع نیازی به ارسال عکس‌های حجیم وجود ندارد. برای مثال وقتی قصد ارسال عکسی از چند نمونه لباس برای فردی دارید، نیازی به ارسال عکس‌های باکیفیت ۵ مگابایتی با رزولوشن‌های بالا وجود ندارد و ارسال عکسی با کیفیت پایین نیز برای فرد مقابل کافی خواهد بود. اگر به اینستاگرام و صفحه‌های فروشگاهی آن سر زده باشید می‌توانید نمونه‌ی عکس‌های بسیاری از اجناس مختلف را مشاهده کنید که نهایتا ۵۰۰ کیلوبایت حجم دارند. بنابراین در چنین شرایطی نیاز به ارسال عکس اصلی ثبت‌شده توسط دوربینی که تصاویری با حداقل حجم ۵ مگابایت دارد، نیست و می‌توان با تبدیل آن به عکسی چند صد کیلوبایتی نیز به هدف مورد نظر رسید.

Image Size اپلیکیشنی کم‌حجم برای آیفون است که به شما امکان کاهش کیفیت سریع تصاویر همراه با امکانات بسیار دیگر خواهد داد. نکته‌ای که در برنامه آیفون Image Size وجود دارد، رابط کاربری زیبا و گویای آن است. نحوه‌ی کارکرد این برنامه به این صورت است که بعد از فراخوانی یک عکس از گالری گوشی یا ثبت تصویری جدید توسط دوربین دستگاه، به شما چند حالت از پیش تعیین‌شده برای سایز نهایی عکس پیشنهاد خواهد شد که می‌توانید با انتخاب حالت مورد نظر، در کسری از ثانیه تصاویر حجیم خود را به تصاویری با سایز کم و قابل ارسال در شبکه‌های اجتماعی تبدیل کنید. همچنین حالت دستی برای تغییر اندازه عکس بر حسب پیکسل، میلی‌متر یا اینچ وجود دارد تا در صورت تمایل از آن استفاده کنید. امکان کراپ کردن بخش دلخواه نیز در برنامه وجود دارد.

ویژگی‌ها

  • تغییر سایز و حجم تصاویر
  • امکان تغییر سایز برحسب پیکسل، میلی‌متر، سانتی‌متر و اینچ

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات