امکان رزرو بیش از ۲۰۰ هزار هتل خارجی به صورت آنلاین و ریالی میسر شد

سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت الی گشت امکان رزرو آنلاین بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ هتل و ۹۰۰ ایرلاین معتبر بین المللی را در ۱۲٫۰۰۰ شهر سرتاسر جهان به صورت ریالی فراهم کرده است.
تبلیغات

شرکت الی گشت همگام با تحولات جدید در صنعت گردشگری و حرکت شرکت‌های بین المللی به سمت حضور آنلاین، سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما، هتل و تورهای خارجی را با امکان رزرو آنلاین بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ هتل و ۹۰۰ ایرلاین معتبر بین‌المللی در ۱۲٫۰۰۰ شهر سرتاسر جهان به صورت ریالی فراهم کرده است.

الی گشت این کار را از طریق برقراری ارتباط یکپارچه با برترین سیستم‌های رزرواسیون بلیط و هتل در جهان (GDS) انجام داده است و آن را به شبکه گسترده خود (که از ارتباط مستقیم با ایرلاین‌های داخلی و خارجی و هتل‌های معتبر مسیرهای مطرح توریستی از قبیل: ترکیه، دبی، تایلند، مالزی، چین، هند، مالدیو، آفریقای جنوبی، برزیل، روسیه و ... ایجاد شده) وصل کرده است تا در کنار بلیط چارتر، هتل‌های گارانتی و تورهای خارجی که در قالب پکیج (مانند: تور آنتالیا، تور چین، تور تایلند، تور مالدیو، تور روسیه و ...) ارائه می‌دهد، مشتری بتواند با توجه به نیاز خود، خدمات مختلف سفر را انتخاب کند. به همین منظور قصد داریم در ادامه به برخی از امتیازات سایت الی گشت اشاره داشته باشیم:

  • جستجوی آسان و سریع

کافی است به سایت الی گشت دات کام بروید و یکی از قسمت‌های بلیط هواپیما، رزرو هتل، تور و بیمه مسافرتی را انتخاب کنید و بعد از انتخاب مبدا و مقصد زمان سفر، تعداد نفرات و اتاق‌ها روی دکمه جستجو کلیک کنید تا بر اساس اطلاعات، انتخابات متنوع و بی‌شماری به شما نمایش داده شود.

  • مقایسه و انتخاب بهترین گزینه

برای راحتی شما فیلترهای متنوعی پیش بینی شده، تخفیف ویژه یکی از آن‌ها است و باعث صرفه جویی بیشتری در هزینه‌های سفر می‌شود. در صورت انتخاب بلیط هواپیما و هتل در ابتدا بلیط ارزان نشان داده می‌شود و شما می‌توانید با انتخاب گزینه تغییر پرواز، قیمت بلیط هواپیما و ایرلاین‌های متفاوت را مشاهده و در صورت دلخواه پرواز دیگری را انتخاب کنید، همچنین در قسمت جزئیات هتل شما به اطلاعات کاملی از جمله موقعیت مکانی، توضیحات و عکس‌های هتل دسترسی دارید تا بتوانید بهترین هتل را بر اساس سلیقه‌تان انتخاب کنید.

  • خرید و پرداخت آنلاین

فرآیند خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل خارجی و تور در سایت الی گشت به صورت کاملاً ساده و کاربر پسند طراحی شده است تا مسافر با توجه به نیاز خود و امکانات سایت، رزرو آنلاین خدمات مسافرتی خود را انجام و بعد از پرداخت با کارت‌های عضو شتاب، بلیط پروازی یا واچر هتل را در لحظه از طریق ایمیل دریافت کند.

الی گشت
  • پشتیبانی:در صورت بروز هرگونه ابهام یا سوال در فرآیند خرید آنلاین، شما می‌توانید در هر لحظه با تماس با سامانه 8540-021 از راهنمایی‌های کارشناسان ما استفاده کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به لینک راهنمایی رزرواسیون با خدمات ارائه شده بیشتر آشنا شوید.

همیشه به گشت با الی گشت

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات