موضع وزیر صنعت در مورد قیمت پژو 2008

جمعه ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وزیر صنعت معدن و تجارت در مصاحبه کوتاهی که با صدا و سیما داشت، در مورد قیمت پژو 2008 اظهار نظر کرد.
تبلیغات

محمدرضا نعمت زاده در اولین اظهار نظر رسمی خود پس از پیش‌فروش پر سروصدای پژو 2008 توسط ایران خودرو، درباره این مدل و قیمت آن به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت:

قیمت نهایی این خودرو مشخص نیست و دریافت ۶۰ میلیون تومان به‌عنوان ودیعه طی فرآیند پیش‌فروش به هیچ عنوان به‌منزله‌ی دریافت ۵۰ درصد قیمت نهایی این خودرو نیست. پژو 2008 را نمی‌توان با خودروهای زیر ۵۰ میلیون تومان مقایسه کرد و به هر حال قیمت نهایی این خودرو هنوز در دست بررسی است.

وزیر صنعت با اشاره به افزایش تیراژ این خودرو از نیمه دوم سال توسط ایران خودرو اذعان داشت:

هدف این وزارت خانه افزایش تولید و به تبع آن تعدیل قیمت خودروها است که این خود بر روی قیمت نهایی و بازار خودرو تأثیرگذار خواهد بود.

پیش از این مدیران ایران خودرو و وزارت صنعت در موضع‌گیری‌های خود، اعداد و ارقام متفاوت و متناقضی در مورد قیمت نهایی پژو ۲۰۰۸ اعلام کرده بودند. قیمت این خودرو در ابتدا بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان از طرف ایران خودرو اعلام شد؛ اما هفته گذشته و پیش از آغاز طرح پیش‌فروش، میرآخرلو معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از تولید‌کننده و مصرف‌کننده خبر از قیمت ۱۲۰ میلیون تومانی این خودرو داد. قیمتی که با توجه به ودیعه ۶۰ میلیونی آن، چندان هم دور از انتظار نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات