سامسونگ به پشتیبانی از سرویس My Knox خاتمه می‌دهد

شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در نظر دارد در طول سال جاری سرویس Secure Folder را به طور کامل جایگزین مای ناکس کند.
تبلیغات

طبق گزارش‌های جدید، سامسونگ به پشتیبانی از سرویس مای ناکس خاتمه می‌دهد. این اقدام به دلیل معطوف شدن تمرکز سامسونگ، روی اپلیکیشن جدید Secure Folder خواهد بود. در ایمیلی که سامسونگ به کاربران ارسال کرده است آمده که سرویس مای ناکس در سال جاری دیگر روی دستگاه‌های جدید سامسونگ در دسترس نخواهد بود.

البته تا زمانی که سرویس‌دهی مای ناکس خاتمه یابد کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. با این حال، سامسونگ اعلام کرده است که دیگر شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدید به این سرویس نخواهیم بود.

سرویس مای ناکس در سال ۲۰۱۴ معرفی شد. این سرویس، درواقع راهکاری مفید برای بالاتر بردن امنیت اطلاعات کاربر بود. با مای ناکس، فضایی در دستگاهتان می‌توانید داشته باشید که اطلاعات مهمتان را آنجا ذخیره کنید.

حال، با معرفی Secure Folder کمپانی کره‌ای به دنبال ترغیب کاربران به جایگزینی سرویس جدید با مای ناکس است. برای دانلود اپلیکیشن Secure Folder می‌توانید از طریق گلکسی اپز اقدام کنید. این اپلیکیشن روی تمام گوشی‌های سامسونگ که از اندروید 7.0 به بالا برخوردار هستند قابل استفاده خواهد بود.

Secure Folder بر مبنای پلتفرم سامسونگ ناکس توسعه یافته است. این اپلیکیشن فضایی در حافظه گوشی هوشمندتان می‌سازد تا بتوانید اپلیکیشن و اطلاعات مهم خود را در آنجا ذخیره کنید. قابلیت انتقال اطلاعات از مای ناکس به Secure Folder نیز بسیار ساده است.

برای انتقال اطلاعات می‌توانید از قسمت تنظیمات سرویس مای ناکس اقدام به تهیه‌ی فایل پشتیبان کرده و سپس در برنامه Secure Folder فایل پشتیبانتان را وارد کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات