ال جی از دو گوشی ال جی جی 6 پرو و جی 6 پلاس رونمایی خواهد کرد

شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
تفاوت اصلی دو مدل جدید از ال‌جی جی 6 در میزان حافظه داخلی و امکان شارژ بی‌سیم خواهد بود.
تبلیغات

اوایل سال 2017، ال‌جی از پرچم‌دار جدیدش به نام ال‌جی جی 6 رونمایی کرد. پس از آن، شاهد انتشار اخباری مبنی بر احتمال عرضه نسخه‌های متفاوتی از جی 6 بودیم. حال، خبری منتشر شده مبنی بر اینکه ال‌جی می‌خواهد طی هفته‌های آینده از دو تلفن هوشمند به نام ال‌جی جی 6 پلاس و جی 6 پرو رونمایی کند.

در گزارش آمده است که دو تلفن هوشمند جدید از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده نخواهند کرد؛ بلکه مانند ال‌جی جی 6 از اسنپدراگون 821 بهره می‌برند.

ال‌جی جی 6 پلاس از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و شارژر بی‌سیم بهره می‌برد که در نسخه استاندارد جی 6 استفاده نشده بود. در جی 6 پرو نیز از حافظه ۳۲ گیگابایتی استفاده شده است؛ البته به اینکه این مدل از شارژ بی‌سیم بهره می‌برد، اشاره‌ای نشده است. تفاوت اصلی در قیمت این مدل‌ها خواهد بود. ال‌جی جی 6 پرو با قیمت ۷۰۰ دلار و ال‌جی جی 6 پلاس با قیمت ۸۹۰ دلار روانه بازار خواهد شد. مدل استاندارد جی 6 با قیمت ۸۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

یکی از مسئولان ال‌جی به نام کن هونگ در مورد مدل‌های جی 6 گفته است:

ما نمی‌توانیم آنچه را که هنوز معرفی نکرده‌ایم، تایید یا رد کنیم. آنچه در حال حاضر می‌توانم بگویم این است که ال‌جی علاقه دارد گزینه‌های بیشتری از محصولاتش را به مشتریانش ارائه دهد.

در کنار دو مدل جدید از جی 6، ال‌جی به دنبال ساخت نسخه‌ی جدیدی از سری وی به نام ال‌جی وی 30 است که انتظار می‌رود تابستان رونمایی شود. وی 30 مجهز به ترکیب دوربین دوگانه است و داخل کمپانی کره‌ای با لقب پروژه Joan شناخته می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات