نام ذنفون 4، 4V و 4 مکس توسط گوگل فاش شد

پنج‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نام سه مدل از گوشی‌های هوشمند مورد انتظار ایسوس یعنی ذنفون ۴، ذنفون ۴وی و ذنفون ۴ مکس فاش شد.
تبلیغات

ایسوس مدتی قبل یک گوشی‌هوشمند پرچمدار برای سال ۲۰۱۷ معرفی کرده است. ذنفون AR این شرکت یک گوشی‌هوشمند رده‌بالا است که ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم دارد و از یک نمایشگر با رزولوشن بسیار بالا بهره می‌برد. پردازنده‌ی این محصول نیز اسنپدراگون ۸۲۱ است و از پلتفرم‌های گوگل تانگو و گوگل Daydream به منظور ارائه‌ی قابلیت‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند.

اما ایسوس در حال ساخت چند گوشی‌هوشمند جدید است. از قبل این را می‌دانیم که شرکت یاد شده قصد دارد سه گوشی‌ جدید به نام‌های ذنفون ۴، ذنفون ۴ مکس و ذنفون ۴ اس را معرفی کند. حال نام این دستگاه‌های جدید با توجه به یکی از اسناد پشتیبانی گوگل تایید شده است. علاوه بر این نام تعداد دیگری از گوشی‌های در دست ساخت ایسوس نیز در این سند به چشم می‌خورد.

در سند منتشر شده توسط گوگل به غیر از نام و شماره‌ی مدل گوشی‌های جدید ایسوس به هیچ جزئیات دیگری در مورد این محصولات اشاره نشده است. حال بر اساس این سند انتظار داریم سه گوشی جدید اشاره شده در بالا با نام ذنفون ۴ وی، ذنفون ۴ پرو و ذنفون ۴ سلفی روانه‌ی بازار شوند.

با توجه به نام این سه دستگاه به‌نظر می‌رسد مدل ذنفون ۴ سلفی به یک دوربین جلویی بسیار با کیفیت مجهز شده باشد و حداقل یکی از این مدل‌ها به قابلیت‌های گوشی‌های رده‌بالا مثل پردازنده‌ی سریع‌تر، نمایشگر بهتر، یا حافظه‌ی رم بیشتر مجهز خواهد بود.

اما چرا ایسوس بر روی عدد ۴ توقف کرده است؟

تمام گوشی‌های لیست شده در بالا با خدمات گوگل‌پلی سازگاری دارند اما به نظر می‌رسد ایسوس همچنین دو مدل جدید از گوشی‌های هوشمند بعدی خود را هم تایید کرده است.

باید اشاره کنیم گوشی‌های هوشمدن ذنفون ۵ و ذنفون ۶، دستگاه‌هایی قدیمی محسوب می‌شوند. ایسوس همیشه عادات عجیبی در نام‌گذاری محصولات تولیدی خود داشته و احتمالا این شرکت روند نام‌گذاری خود را برای پرچمداران سال آینده‌ی خود هم ادامه خواهد داد. در جدول زیر می‌‌توانید لیست منتشر شده توسط گوگل را مشاهده کنید:

نام تجاری فروشنده

نام تجاری

نام دستگاه

مدل

ایسوس

ذنفون ۴ (A400CG)

ASUS_T00I

ASUS_T00I

ایسوس

ذنفون ۴  (A400CG)

ASUS_T00I

ASUS_T00I-D

ایسوس

ذنفون ۴ (A450CG)

ASUS_T00Q

ASUS_T00Q

ایسوس

ذنفون ۴ مکس (ZC554KL)

ASUS_X00ID

ASUS_X00ID

ایسوس

ذنفون ۴ پرو

ASUS_Z01GD_1

ASUS_Z01GD

ایسوس

ذنفون ۴ سلفی

ASUS_Z01M_1

ASUS_Z01MD

ایسوس

ذنفون ۴ وی

(V520KL)

ASUS_A006

ASUS_A006

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات