برنامه Automatic Tag Editor: ویرایش خودکار یا دستی تگ آهنگ ها - زوم اپ

سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Automatic Tag Editor ابزاری برای ویرایش اطلاعات آهنگ ها به‌صورت خودکار یا دستی خواهید بود
تبلیغات

در دنیای امروز اینترنت، سایت‌های زیادی وجود دارند که اقدام به ارائه‌ی آهنگ‌ها برای دانلود می‌کنند، اما مطئله آزاردهنده وجود تبلیغات و آدرس این سایت ها در تگ‌های آهنگ‌ها است که این امر در بسیاری از مواقع برای کاربران مشکل‌ساز خواهد شد. برای مثال وقتی آهنگ را شروع به پخش می‌کنید، به‌جای دیدن نام ترک یا آلبوم مربوط به این فایل موسیقی، آدرس سایت‌ها را مشاهده می‌کنید که این موضوع بدون شک برای کسانی که قصد دسته‌بندی آهنگ‌ها بر اساس آلبوم و نام خواننده دارند، بسیار آزاردهنده خواهد بود.

اما شما می توانید یک بار برای همیشه این مشکل را حل کنید. Automatic Tag Editor برنامه ای برای اندروید است که به شما امکان دسترسی به تگ و کاور آهنگ‌ها را می‌دهد تا قادر باشید به سادگی هرچه تمام تر، تبلیغات قرار داده‌شده را از آهنگ‌ها حذف یا با نام‌های دلخواه جایگزین کنید. Automatic Tag Editor از امکان تعویض کاور هم پشتیبانی می‌کند و به کمک آن می‌توانید کاورهای آهنگ را نیز حذف و با کاورهای دلخواه جایگزین کنید. از تگ‌های قابل ویرایش می‌توان به نام خواننده، نام آهنگ، نام آلبوم، ژانر آلبوم، سال تولید و ... اشاره کرد.

ویژگی‌ها

  • امکان ویراش تمام اطلاعات موجود در فایل موزیک
  • امکان تغییر یا حذف کاور موزیک
  • دسترسی به آهنگ ها در چند حالت مختلف

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید..

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات