تا پایان ماه می، ۰.۳۸ درصد از بازار آمریکا در اختیار گلکسی اس 8 بوده است

سه‌شنبه ۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
میزان فروش گلکسی اس ۸ در آمریکا باعث شده است سهم بازار این دستگاه در ماه می ۲۰۱۷ به ۰.۳۸ درصد برسد.
تبلیغات

بر اساس گزارش Scientia Mobile، گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ سامسونگ تا ۳۱ ماه می سال جاری ۰.۳۸ درصد از سهم بازار آمریکا را در اختیار داشته است. سهم بازار جدیدترین پرچم‌داران سامسونگ با یک سرعت نسبتا پایدار در حال افزایش است؛ اما تا به دست آوردن سهمی قابل توجه در بازار آمریکا هنوز زمان زیادی باقی مانده است. هم‌اکنون سهم گوشی‌‌های هوشمند سری آیفون ۶ اپل در بازار یادشده بیش از ۱۶.۵ درصد اعلام شده است. شش گوشی هوشمند محبوب و پراستفاده در کشور آمریکا همگی، مدل‌های مختلف آیفون هستند. گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به ترتیب در جایگاه هفتم و هشتم محبوب‌ترین گوشی‌های آمریکا قرار گرفته‌اند.

بر طبق گزارش سینتیا موبایل، دو پرچم‌دار سری اس سامسونگ در سال ۲۰۱۶، در کل ۵ درصد از سهم بازار ایالات متحده‌ی آمریکا را در اختیار دارند. محصولات اپل در کشور مورد اشاره همچنان به گوشی‌های هوشمند غالب‌ بازار شناخته می‌شوند؛ اما موفقیت‌های قبلی کوپرتینویی‌ها باعث شده است این کمپانی تمام سعی خود را برای ارائه‌ی محصولاتی شگفت‌انگیز انجام دهد. طبق اعلام سینتیا موبایل، سامسونگ به‌راحتی می‌تواند میزان فروش گلکسی اس ۷ را با پرچم‌دار امسال خود، گلکسی اس ۸ پشت سر بگذارد و این در حالی است که اپل پس از فروش گوشی‌های سری آیفون ۶، برای فروش مدل‌های جدیدتر آیفون شرایط سخت‌تری داشته است.

این گزارش اشاره می‌کند که محصولات خانواده‌ی گلکسی اس ۸ می‌توانند همچنان بهتر از وضعیت کنونی عمل کنند. در حال حاضر مدل ۵.۸ اینچی گلکسی اس ۸ در رتبه‌بندی پراستفاده‌ترین گوشی‌ها در بین کاربران آمریکایی جایگاه ۴۳ را به دست آورده است. این مطالعه هیچ اطلاعاتی برای مدل پلاس گلکسی اس ۸ ارائه نداده است و هنوز مشخص نیست که این مدل از پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ حتی در بین ۵۰ گوشی برتر کشور مورد بحث باشد. سینتیا موبایل مدعی است که مقایسه‌ی بین جدیدترین محصولات دو شرکت سامسونگ و اپل کاملا عادلانه نیست؛ چرا که گوشی‌های سری آیفون ۷ اپل نزدیک به هفت ماه زودتر از گلکسی اس ۸ به بازار عرضه شده‌اند؛ البته این گفته بدان معنا نیست که غول کره‌ای تولیدکننده‌ی محصولات الکترونیکی برای شکست دادن اپل در آینده‌ای نزدیک شانس زیادی داشته باشد.

بیشتر داده‌های این مطالعه که توسط شرکت تحقیقات بازار جمع‌آوری و تحلیل شده‌اند مربوط به کشور آمریکا  هستند و به‌احتمال زیاد نمی‌توان نتیجه‌ی این گزارش را به کل جهان تعمیم داد. مسلما سامسونگ در کره‌ی جنوبی و برخی دیگر از بازارهای کلیدی جهان، عملکرد بسیار بهتری دارد. افزون بر این، انتظار داریم عملکرد شرکت سامسونگ در پاییز سال جاری بهبود یابد؛ چرا که در آن زمان گوشی هوشمند مورد انتظار گلکسی نوت ۸ معرفی خواهد شد. بر اساس خبرها و شایعاتی که تاکنون در مورد گلکسی نوت ۸ منتشر شده است، انتظار می‌رود این فبلت در اواخر ماه آگوست یا اوایل ماه سپتامبر به‌صورت رسمی رونمایی شود.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات