سامسونگ نسخه صورتی رنگ گلکسی اس 8 پلاس را رونمایی کرد

دوشنبه ۵ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ نسخه‌ی صورتی‌رنگ گلکسی اس ۸ پلاس خود را در کشور تایوان رونمایی کرد؛ اما مشخص نیست که آیا شاهد عرضه‌ی این نسخه در سایر بازارها خواهیم بود یا خیر؟
تبلیغات

سامسونگ نسخهی صورتی‌رنگ گلکسی اس ۸ پلاس را در کشور تایوان رونمایی کرد. قیمت نسخهی جدید گلکسی اس ۸ پلاس که تنها تفاوت آن در رنگ جدید است، ۹۲۰ دلار برای کاربران تایوانی تعیین شده است. این گوشی برای مدت محدودی در فروشگاه آنلاین این کمپانی برای فروش قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که اشاره کردیم، این نسخه تنها از نظر ظاهری جدید است و سایر مشخصات فنی آن همچون نسخهی اورجینال این گوشی خواهد بود. از جملهی مشخصات فنی گلکسی اس ۸ پلاس باید به نمایشگر ۶.۲ اینچی با لبههای خمیده، تراشهی اکسینوس ۸۸۹۵، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسلی در جلو به همراه باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا گلکسی اس ۸ نیز با بهرهگیری از این رنگ راهی بازار خواهد شد یا خیر؟ یکی از ابهامات در مورد این نسخه، احتمال عرضهی آن در بازاری غیر از کشور تایوان است که باید دید آیا این موضوع رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت یا خیر؟ به‌طور حتم سامسونگ در نظر دارد با نسخهی صورتی‌رنگ گلکسی اس ۸ پلاس، بانوان را هدف قرار دهد و نظر این قشر از کاربران گوشیهای هوشمند را به خود جلب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات