سومین رویداد هم‌ آفرینی همراه اول، تیرماه برگزار می‌‌شود

یک‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سومین رویداد هم‌آفرینی همراه اول، تیر‌ماه با همکاری دانشگاه شیراز در حوزه‌ی اینترنت اشیاء در شیراز برگزار می‌شود.
تبلیغات

شرکت ارتباطات سیار ایران با همکاری دانشگاه شیراز و با رویکرد انتخاب طرح کسب‌وکارهای نوپا و نوآور در حوزه اینترنت اشیاء، تیرماه سال جاری در شهر شیراز سومین رویداد هم‌آفرینی خود را برگزار خواهد کرد.

این رویدادها به دلیل حمایت همراه اول از کسب‌وکارهای نوپا و نوآور و همچنین ایجاد فضای کارآفرینی به نام رویدادهای «هم‌آفرینی» نام‌گذاری شده است.

رویکرد این رویداد، انتخاب کسب‌وکارهای نوپا است. در این رویدادها با در نظر گرفتن فضای حاکم بر اکوسیستم کارآفرینی کشور و برطرف کردن نقاط ضعف موجود در رویدادهای مشابه فعلی و نیز نیاز همراه اول، بومی‌سازی‌‌های لازم صورت پذیرفته است.

موضوعات این رویداد در سومین دوره‌ی خود اینترنت اشیاء (IoT)، تحلیل داده‌ها (Data Analytics)، فین تک و گردشگری هستند.

تیم‌های شرکت‌کننده باید تا ۹ تیر به سایت www.mci.ir/hamafarini مراجعه و از این طریق ثبت‌نام کنند. در مرحله‌ی بعد ارزیابی اولیه طرح‌ها توسط کمیته تخصصی انجام‌ خواهد شد و تیم‌ها جهت شرکت در رویداد انتخاب و پس از داوری، طرح‌های برگزیده معرفی می‌شوند.

۳ طرح برتر علاوه بر دریافت جوایز ارزنده، امکان مذاکره جهت جلب حمایت همراه اول خواهند داشت. این مراسم از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که شامل پیش‌رویداد یا افتتاحیه است که در روز ۱۴ تیر برگزار می‌شود و ۲۸ تیرماه این رویداد به پایان می‌رسد.

همراه اول در دو دوره پیشین رویدادهای هم آفرینی، پذیرای ۴۳۹ تیم بوده است که از این تعداد ۷۷ تیم به مرحله داوری راه یافتند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات