ال جی وی 30 احتمالا در نمایشگاه IFA 2017 و در سه مدل رونمایی خواهد شد

سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ و در سه مدل با حافظه‌ی داخلی متفاوت معرفی شود.
تبلیغات

ال‌جی طی چند هفته‌ی آینده دومین گوشی هوشمند پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ خود را رسما معرفی خواهد کرد. تاکنون تعدادی شایعه و گزارش در مورد گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ منتشر شده؛ ولی تا به حال اطلاعات زیادی به‌طور رسمی در مورد این محصول در دسترس قرار نگرفته است. اگر شایعات منتشرشده صحت داشته باشند، ال‌جی وی ۳۰ یک پرچم‌دار قدرتمند خواهد بود. بنا به گزارشی که اخیرا منتشر شده است، شرکت ال‌جی گوشی هوشمند وی ۳۰ را در ماه سپتامبر و در رویداد IFA 2017 برلین معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود که محصول مورد بحث در سه مدل با حافظه‌ی داخلی متفاوت در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ از نمایشگری با طراحی بدون حاشیه بهره ببرد. همچنین شاید این دستگاه اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۶ باشد؛ البته از آنجا که ال‌جی و کوالکام هنوز هیچ خبری را در مورد تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۶ تأیید نکرده‌اند، شایعه‌ی یادشده صرفا یک پیش‌بینی محسوب می‌شود و نمی‌توان با اطمینان آن را تأیید کرد.

گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ همانند پرچم‌داران قبلی سری وی ال‌جی به نمایشگر دوم مجهز خواهد بود. جایگاه این صفحه‌نمایش ثانویه در بالای نمایشگر اصلی است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به سیستم پخش صوتی بهبودیافته و عمر باتری بسیار مناسب اشاره کرد. در گزارش‌های مختلف به این مورد اشاره شده است که ظرفیت باتری این گوشی ۳۲۰۰ میلی‌‌آمپر ساعت خواهد بود.

شاید ال‌جی گوشی هوشمند وی ۳۰ را امسال در نمایشگاه IFA 2017 برلین معرفی کند. اگر گزارش اخیر در مورد پرچم‌دار جدید ال‌جی واقعیت داشته باشد، این محصول در سه مدل با حافظه‌ی داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات