نوکیا 9 با ۴ گیگابایت رم در بنچمارک‌‌های گیک‌بنچ و انتوتو رویت شد

یک‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نتایج بنچمارک نسخه‌ای از پرچم‌دار آینده‌ی نوکیا با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی منتشر شد.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته نتایج بنچمارک‌ گیک‌بنچ پرچم‌دار احتمالی نوکیا موسوم به Nokia 9 که به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز بود در اینترنت منتشر شد. حال نتایج مربوط به نسخه‌ی دیگری از این گوشی با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم در بنچمارک‌های گیک‌بنچ و انتوتو رویت شده است. بر اساس تصویر منتشر شده از نتایج بنچمارک این گوشی در Geekbench، پرچم‌دار آتی نوکیا با نام Unkown Heart شناخته می‌شود.

Nokia 4GB Geekbench

با توجه به تصویر فوق، این نسخه از نوکیا ۹ در پردازش تک هسته‌ای امتیاز ۲۲۶۱ و در پردازش چند هسته‌ای امتیاز ۷۶۲۱ را از نسخه‌ی سوم بنچمارک گیک‌بنچ به‌دست آورده است. همچنین گوشی یادشده از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند و به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز است. هرچند که به‌نظر می‌رسد فرکانس این پردازنده روی ۱.۹ گیگاهرتز محدود شده است.

Nokia 9 4GB Antutu

بر اساس تصویر بالا، در بنچمارک AnTuTu این گوشی با کد TA-1004 شناخته شده است. طبق نتایج این بنچمارک نیز نسخه‌‌ی یادشده از نوکیا ۹ به چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز است. علاوه‌بر این، Nokia 9 دارای ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و صفحه نمایش QHD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. دوربین اصلی و دوربین جلوی این گوشی نیز هر دو از ماژول ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. سیستم عامل نوکیا ۹ اندروید نوقا نسخه‌ی ۷.۱.۱ خواهد بود که نوکیا به ایجاد تغییرات جزئی در آن بسنده کرده است.

بر ‌اساس گزارش‌های غیر رسمی، نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم این گوشی در برخی بازارهای آسیایی ارائه خواهد شد، در حالی که نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم در اروپا و آمریکا به‌فروش خواهد رسید. قیمت احتمالی این گوشی در آمریکا حدود ۷۰۰ دلار و در اروپا حدود ۷۵۰ یورو خواهد بود، هرچند که این اعداد قطعی نیستند. تنها اطلاعات مشخص نشده در مورد نوکیا ۹ به اندازه‌ی صفحه‌نمایش آن مربوط می‌شود. در گذشته اندازه‌های مختلفی همچون ۵.۳ اینچ، ۵.۵ اینچ و ۵.۷ اینچ مطرح شده‌اند؛ اما اطلاعات قطعی در این مورد وجود ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات