۱۰ اپلیکیشن برتر برای آیپد پرو و اپل پنسل

یک‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مطالعه 8 دقیقه
اپلیکیشن‌های زیادی برای آیپد پرو و اپل پنسل معرفی شده‌اند که در این گزارش به ۱۰ مورد از بهترین اپلیکیشن‌های ارایه‌ شده برای این دستگاه‌ها می‌پردازیم.
تبلیغات

اپل پنسل و آیپد پرو ترکیب بسیار خوبی برای طراحان دیجیتال محسوب می‌شوند؛ زیرا تبلت یادشده نمایشگر بسیار باکیفیتی دارد و قلم اپل نیز با تأخیر بسیار ناچیز، حس کار با یک مداد واقعی را به کاربر القا می‌کند. همچنین تعداد اپلیکیشن‌های سازگار با این دو محصول دائما در حال افزایش است. پس از انتشار نسخه‌ی نهایی آی‌او‌اس ۱۱، قابلیت‌های چندوظیفگی و یادداشت‌برداری جدیدی به تمامی مدل‌های آیپد پرو اضافه خواهد شد؛ اما تا آن زمان می‌توانید نگاهی به برخی از اپلیکیشن‌های سازگار با اپل پنسل که در فروشگاه اپ‌استور منتشر شده‌اند، داشته باشید.

Procreate 

Procreate

Procreate یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشن‌های آی‌او‌اس برای کشیدن نقاشی است. این اپ بیش از ۱۰۰ نوع قلم‌موی پیش‌فرض در اختیار کاربر قرار می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن سیستم بسیار منظم و قدرتمند لایه‌بندی و ذخیره کردن دائمی طرح‌ها است. از دیگر قابلیت‌های بسیار مهم Procreate می‌توان به پشتیبانی از رنگ‌ ۶۴ بیتی، بوم نقاشی با وضوح اولترا اچ‌دی و استفاده از پردازش چندگانه اشاره کرد. بهره گرفتن از پردازش چندگانه باعث شده تا استفاده از اپل پنسل در این اپلیکیشن بسیار نرم و روان باشد. در Procreate همچنین می‌توانید بدون نیاز به اپلیکیشن‌های اضافه، از مراحل کشیده شدن هر نقاشی خود فیلم کامل یا فیلم تایم‌لپس تهیه کنید. 

قیمت: ۵.۹۹ 

دانلود از اپ استور

Affinity Photo

Ipad pro apple pencil apps

این اپلیکیشن ویرایش تصویر از تکنولوژی گرافیکی متال کمپانی اپل به‌طور کامل استفاده می‌کند و پردازنده‌ی قدرتمند آیپد پرو باعث شده است پشتیبانی از فایل‌های RAW به این اپ اضافه شود. Affinity Photo همچنین تمام اطلاعات فنی و اساسی را با روشی ساده و با کمک هیستوگرام و داده‌های EXIF تصاویر شما در دسترس قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن مورد بحث می‌توان به پشتیبانی از تمام قابلیت‌های اپل پنسل (شناسایی میزان فشار و چرخاندن قلم) در ویرایش تصاویر اشاره کرد. این اپ از تعداد نامحدودی لایه پشتیبانی می‌کند و همچنین امکان گروه‌بندی، تنظیم، فیلتر و ماسک کردن لایه‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. شما با نصب این اپ به مجموعه‌ای غنی از ابزارهای پردازش تصویر دسترسی خواهید داشت و نیز می‌توانید از ابزارهای مخصوص روتوش تصویر و بالا بردن کیفیت عکس‌ بهره ببرید.

قیمت: ۱۹.۹۹ دلار

دانلود از اپ استور 

uMake

Umake ios app

uMake یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای ایجاد آسان مدل‌های سه‌بعدی و نقشه در آیپد پرو است. از ویژگی‌های مخصوص اپل پنسل در این اپ می‌توان به حساسیت به فشار داینامیک، اصلاح خودکار منحنی‌ها و حالت زنده‌ی تقارن اشاره کرد. حالت زنده‌ی تقارن به‌منظور ایجاد المان‌های آیینه‌ای است. البته پس از نصب این اپلیکیشن فقط امکان ساخت ۱۰ مدل به‌طور رایگان وجود دارد و برای ساخت مدل‌های بیشتر باید مبلغ اشتراک سالانه‌ی ۴۹.۹۹ دلاری پرداخت کنید. البته با خرید اشتراک به راهنمای کامل و قدم‌به‌قدم مدل‌سازی دسترسی خواهید داشت. مزیت دیگر خرید اشتراک uMake دسترسی به قابلیت همخوانی با اپ‌های دیگر از جمله ScetchBook و مجموعه اپلیکیشن‌های Adobe suite است. با سیستم لایه‌بندی و گروه‌بندی ارائه‌شده در uMake می‌توانید مدل‌های ایجادشده را به‌طور کامل سازمان‌دهی کنید. امکان انتخاب بیش از ۲۵۰ مدل از پیش آماده برای شروع کار و آغاز یادگیری مدل‌سازی یکی از قابلیت‌های بسیار خوب این اپلیکیشن است. در نهایت می‌توانید از فایل‌ مدل‌های سه‌بعدی ایجادشده در این اپ را با فرمت‌های OBJ ،IGES ،STEP ذخیره کنید.

قیمت: سالانه ۴۹.۹۹ دلار

دانلود از اپ استور 

LiquidText

LiquidText

LiquidText یک اپلیکیشن کامل برای ویرایش اسناد است که به شما اجازه می‌دهد یادداشت‌های گروهی تایپ کنید یا با قلم موارد مورد نظر خود را بنویسید. امکان هایلایت کردن چند بخش یا جستجو به دنبال متن‌ در نتایج تمام سندهای موجود در اپلیکیشن از دیگر قابلیت‌های LiquidText است. این اپلیکیشن بسیار کاربردی از سندهای پی‌دی‌اف، ورد، پاور و پرده‌نگار و دو فضای ذخیره‌سازی ابری دراپ باکس و آی‌کلود پشتیبانی می‌کند. امکان به اشتراک‌گذاری کامل سندهای موجود با اپلیکیشن‌های دیگر نیز در LiquidText ارائه شده است.

قیمت: از ۱۹.۹۹ دلار

دانلود از اپ استور 

Complete Anatomy

Complete Anatomy

اپلیکیشن Complete Anatomy امکان مرور ۱۲ بازسازی کامل اسکلت‌بندی، ماهیچه‌ها، دستگاه تنفسی، سیستم عصبی و بسیاری دیگر از اجزای بدن انسان را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند با استفاده از ابزارهایی مثل انیمیشن‌های با جزئیات، رکورد کردن و حاشیه‌نویسی، تمامی حرکات و قابلیت‌های بدن را ثبت و از آن برای اهداف آموزشی استفاده کنند. این قابلیت‌ها به‌خصوص در آیپد پرو با نمایشگر بسیار باکیفیتش و همراه اپل پنسل بسیار جذاب و لذت‌بخش است. 

قیمت: ۴۹.۹۹

دانلود از اپ استور

Notability

Notability

Notability یک اپلیکیشن پولی برای یادداشت‌برداری در آیپد است که از قابلیت‌های مخصوص اپل پنسل نیز پشتیبانی می‌کند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به پالم ریجکشن (عدم شناسایی کف دست روی نمایشگر در هنگام نوشتن و طراحی به‌منظور جلوگیری از ایجاد خطوط و متون ناخواسته)، پشتیبانی از سطح فشار اپل پنسل برای ایجاد خطوط باریک و ضخیم و امکان انتخاب دقیق بخش‌های مختلف در یادداشت‌ها اشاره کرد. علاوه بر این، گزینه‌هایی برای تایپ مستقیم یا نوشتن با قلم استایلوس در دسترس کاربر قرار دارد. این اپلیکیشن همچنین به ابزارهایی برای طرازبندی فایل‌های پی‌دی‌اف مجهز است و از سیستم کاری دیجیتال بهره می‌برد. قابلیت پشتیبانی خودکار نیز ویژگی دیگر این اپ است.

قیمت: ۹.۹۹

دانلود از اپ استور

Bloomberg Professional

Bloomberg Professional

اگر از مدیریت رزومه‌ی کاری خود به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای لذت می‌برید، اپ Bloomberg Professiona می‌تواند به شما کمک کند که همیشه در جریان جدیدترین خبرهای بازار بورس و بازارهای مالی دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن همچنین به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد که ایده‌ها و پیشنهادات خود را از طریق آی‌مسیجز و یا یادداشت‌‌ها با دوستان خود به اشتراک بگذارند یا گزارش‌ها را برای تحلیل‌ در آینده دانلود کنند. می‌توان رابط کاربری کامل اپلیکیشن را با استفاده از اپل پنسل ناوبری کرد. امکان حاشیه‌نویسی مستقیم روی چارت‌ها و نمودارها از دیگر ویژگی‌های این اپ است.

قیمت: رایگان

دانلود از اپ استور 

Felt

felt app

شما می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن Felt بر اساس ایده‌های خود کارت‌های سفارشی مخصوصی در آیپد پرو طراحی و پیام‌های دست‌نویس مورد نظرتان را به این طرح‌ها اضافه کنید. پس از سفارشی‌سازی قاب یک کارت دیجیتال، طرح ایجادشده به‌صورت سنجاق‌شده درمی‌آید. برای ارسال طرح‌های ایجادشده به دوستان و آشنایان خود باید مبلغ ۳ دلار پرداخت کنید و سپس طرح شما در کمتر از ۲۴ ساعت به مقصد پست خواهد شد. 

قیمت: رایگان (۳ دلار برای ارسال طرح‌ها)

دانلود از اپ استور

Microsoft Word ،Excel ،Powerpoint  و OneNote

office ios

مجموعه اپلیکیشن‌های آفیس سوییت مایکروسافت یکی از بهترین راه‌‌کارهای نرم‌افزاری برای ایجاد اسناد، صفحات گسترده، فایل‌های سخنرانی یا یادداشت به‌حساب می‌آید. شکل کلی آیپد پرو می‌‌تواند تجربه‌ی کاربری بهتری برای کاربران به ارمغان بیاورد و بدین ترتیب افراد می‌تواند با استفاده از اپل پنسل، با روشی آسان‌تر با سندها، الگوریتم‌ها و نمودارها تعامل داشته باشند. اگرچه برای دسترسی به این مجموعه‌ی بسیار باارزش باید اشتراک آفیس ۳۶۵ داشته باشید؛ اما مسلما هزینه‌ی خرید این اشتراک برای داشتن نهایت بهره‌وری در هنگام کار با اسناد در تبلت آیپد پرو به‌صرفه است.

قیمت: رایگان (نیاز به اشتراک آفیس ۳۶۵ برای استفاده از تمام قابلیت‌های اپلیکیشن‌های مجموعه)

دانلود از اپ استور

Adobe Photoshop Fix

Adobe Photoshop Fix

اپ PhotoShop Fix امکان دسترسی سریع به تعداد زیادی قابلیت مخصوص روتوش تصویر را فراهم می‌کند. از جمله امکانات پیش‌فرض این اپلیکیشن می‌توان به اسلایدر تنظیم نور و رنگ و ابزارهای وصله کردن و روتوش و نیز قلم‌موهای مختلف برای رفع نقص‌های موجود در سوژه‌ها است. این اپلیکیشن از قابلیت‌های اپل پنسل نیز پشتیبانی می‌کند و بدین ترتیب می‌توانید تصاویر مورد نظرتان را روی آیپد پرو خود با سرعت بالا و بدون پیچیدگی‌های زیاد ویرایش کنید. یکی از ویژگی‌های بسیار قابل توجه PhotoShop Fix افزایش کیفیت چهره‌ها در تصاویر است. علاوه بر این با استفاده از سرویس ابری ادوبی موسوم به Creative Cloud می‌توانید فایل‌های خود را به‌صورت آنلاین ذخیره کنید تا بعدا در دستگاه‌های دیگر به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

قیمت: رایگان

دانلود از اپ استور

در اینجا به پایان لیست ۱۰ اپلیکیشن برتر برای آیپد پرو و اپل پنسل می‌رسیم. اگر شما هم اپلیکیشن‌های دیگری می‌شناسید که برای کار با آیپد پرو و اپل پنسل بهینه شده‌اند، لطفا در بخش نظرات نام اپ یادشده را با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات