مشخصات سخت‌ افزاری یوتافون 3 فاش شد

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات فاش شده از یوتافون ۳ میان‌رده بودن این گوشی را تأیید می‌کند. یوتافون ۳ همانند نسل پیشین یک نمایشگر E lnk نیز خواهد داشت.
تبلیغات

تنها چیزی که پیش از این در مورد یوتافون ۳ (یوتا ۳) رسانه‌ای شده بود، استفاده‌ی دوباره از نمایشگر E lnk در یک طرف گوشی بود. یوتافون ۳ (YotaPhone 3) طبق اطلاعات فاش شده‌ی پیشین، یک نمایشگر رنگی و یک نمایشگر از نوع E lnk خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود این گوشی از پاییز امسال در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و با قیمت‌های ۳۵۰ و ۴۵۰ دلاری عرضه شود.

اما اطلاعات فاش شده‌ی جدید از این گوشی، میان‌رده بودن آن را نشان می‌دهد؛ میان‌رده بودن این گوشی با قیمت‌های منتشرشده از آن مطابقت دارد. نمایشگر جلویی یوتا ۳ به‌احتمال فراوان ۵.۵ اینچی و امولد خواهد بود. اما یوتافون ۳ علاوه بر این نمایشگر تمام اچ‌دی، یک نمایشگر اچ‌دی از نوع E lnk نیز خواهد داشت؛ این نمایشگر ۵.۲ اینچی کمی بزرگ‌تر از نمونه‌ی استفاده‌شده در یوتافون ۲ است.

معرفی یوتا ۳ چین

یوتافون جدید طبق اطلاعات فاش شده، از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ استفاده خواهد کرد. ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و استفاده از باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مشخصات این گوشی به شمار می‌روند. یوتافون ۳ به احتمال فراوان از درگاه یو‌اس‌بی نوع C استفاده خواهد کرد و خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در آن نخواهد بود. دوربین اصلی و سلفی یوتافون ۳ به ترتیب ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی خواهند بود و حسگر اثر انگشت نیز خواهد داشت. شرکت روسی یوتا یکی از اولین شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی چنین گوشی‌هایی است؛ ایده‌ی استفاده‌شده در گوشی‌های یوتافون توسط برخی شرکت‌های چینی نیز کپی‌برداری شده است، با این وجود هنوز هم گوشی‌هایی با این ترکیب نمایشگر کمیاب هستند.

گوشی‌های یوتا تا امروز موفقیت مالی قابل توجهی به دست نیاورده‌اند و هنوز از عرضه‌ی نسل جدید یوتافون در آمریکا اطلاعاتی در دست نیست؛ یوتا پیش از این فروش یوتافون ۲ را در آمریکا متوقف کرده بود. این شرکت در سال‌های اخیر به دلیل جذب سرمایه‌های خارجی دست‌خوش تغییراتی شده است. طبق گزارش یک رسانه‌ی روسی، یوتا و شرکت چینی Baoli در یک اقدام مشترک، یوتا ۳ را در شهر هاربین چین معرفی کرده‌اند. شایان ذکر است که ۳۰ درصد از سهام یوتا اکنون در اختیار Baoli است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات