گلکسی نوت 8 احتمالا اواسط ماه آگوست معرفی می‌شود

شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ظاهرا اواسط ماه آگوست (اواخر مرداد) شاهد رونمایی رسمی از گوشی‌ گلکسی نوت ۸ خواهیم بود.
تبلیغات

بر اساس گزارش امروز صبح ‌Bell و برخی از منابع صنعتی کره، گفته می‌شود فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ اواسط ماه آگوست سال جاری معرفی خواهد شد. شایعات جدیدی که در مورد فبلت مورد انتظار سامسونگ در دسترس قرار گرفته‌اند، نسبت به خبرهای قبلی منتشرشده در مورد این دستگاه متناقض‌ هستند و این در حالی است که بسیاری از افراد نزدیک به سامسونگ تأیید نکرده‌اند که گلکسی نوت ۸ دقیقا یک سال پس از معرفی گلکسی نوت ۷ معرفی خواهد شد. همچنین احتمال دارد معرفی فبلت جدید این شرکت به اوایل ماه سپتامبر و نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ برلین موکول شود. گزارشی که روز جمعه منتشر شد نیز به معرفی گلکسی نوت ۸ در نمایشگاه IFA 2017 اشاره دارد و این یعنی سامسونگ احتمالا تصمیم گرفته است برای رقابت با اپل، فبلت نوت ۸ را سریع‌تر معرفی کند.

بنا به اعلام منابع ناشناس، احتمال زیادی وجود دارد که گوشی‌های هوشمند سری آیفون ۸ اپل به دلیل مشکل بودن قرار دادن سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر با کمی تأخیر به بازار عرضه شوند. بنا به خبرهایی که تا‌کنون منتشر شده است، گفته می‌شود اپل فناوری لازم برای قرار دادن سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را توسعه داده، اما برای شخصی‌سازی آن همچنان با مشکلاتی مواجه است؛ همین شرایط باعث شده سامسونگ به دنبال معرفی زودتر از موعد گلکسی نوت ۸ در اواسط ماه آگوست (اواخر مرداد ۹۶) باشد. فرض بر این است که معرفی این فبلت چند هفته پیش از عرضه‌ی آن به بازار انجام شود. اپل فعلا با مشکلاتی در زمینه‌ی محل قرار دادن سنسور اثر انگشت آیفون ۸ مواجه شده است، اما همین وضعیت قبلا در مورد گلکسی نوت ۸ هم وجود دارد و برخی منابع صنعتی اعلام کردند که سامسونگ به دلایل مختلف، تصمیم گرفته است امسال از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر فبلت جدید پرچم‌دار خود بهره نگیرد. دلایل اصلی این غول کره‌ای برای استفاده نکردن از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، در واقع سختی‌های مربوط به این فرآیند و مشکلاتی هستند که در این راه وجود دارند. حال به نظر نمی‌رسد سامسونگ از فناوری سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر تا فصل بهار ۲۰۱۸ در محصولات خود استفاده کند و در برخی شایعات گفته شده است که این کمپانی از همین حالا فعالیت‌هایی آغاز کرده تا بتواند از این تکنولوژی در گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۹ استفاده کند.

طبق خبرها و گزارش‌هایی که تاکنون در مورد گلکسی نوت ۸ منتشر شده است، انتظار می‌رود این محصول با یک نمایشگر ۶.۳ اینچی یا ۶.۴ اینچی همراه باشد. احتمالا پنل نمایشگر این دستگاه از نوع سوپر امولد خواهد بود و همانند گوشی‌های سری گلکسی اس ۸، لبه‌های آن خمیده هستند. به این ترتیب گلکسی نوت ۸ از نظر طراحی به گلکسی اس ۸ و گلکسی اس پلاس شباهت زیادی خواهد داشت. بنا به شایعات اخیر، این گوشی‌ از دوربین پشتی دوگانه‌ ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که در کنار این دوربین، یک فلش ال‌ای‌دی دوگانه تعبیه شده است. انتظار می‌رود با شروع تابستان سال جاری، سامسونگ تبلیغات مخصوص پرچم‌دار بعدی خود را آغاز کند و به همین دلیل احتمالا به‌زودی جزئیات بیشتری در مورد نوت ۸ در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد گلکسی نوت ۸ چیست؟ چه امکاناتی را برای این فبلت می‌پسندید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات