ویدیویی منتسب به پنل جلوی گلکسی نوت 8 فاش شد

جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی ویدیویی منتشر شده است که گفته می‌شود پنل جلو و پوشش نمایشگر گلکسی نوت 8 سامسونگ را نشان می‌دهد.
تبلیغات

تا امروز شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شده است. روز پنج‌شنبه نیز ویدیویی ۲۵ ثانیه‌ای، منتسب به فبلت جدید این غول‌کره‌ای در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده است گفته می‌شود پنل جلو و پوشش صفحه نمایش این دستگاه را نشان می‌دهد.

براساس شایعات اخیر، گلکسی نوت 8 از یک طراحی بدون حاشیه بهره خواهد برد که پیش‌تر در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دیده بودیم. علاوه بر این باید منتظر نمایشگر اینفینیتی و نسبت غیرمعمول ۱۸.۵ به ۹ باشیم. دوربین جلو نیز در گوشه‌ی سمت چپ پنل جلو در نظر گرفته شده است و در حاشیه‌ی پایین خبری از نام سامسونگ نیست.

بر اساس گزارش‌های قبلی، گلکسی نوت 8 به یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ یا اسنپدراگون ۸۳۶ در آمریکا، پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ در بازارهای جهانی، ۶ گیگابایت رم و حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی UFS با قابلیت افزایش تا ۲۵۶ گیگابایت از طریق کارت حافظه‌ی microSD مجهز خواهد شد. گفته می‌شود این فبلت از یک نمایشگر ۶.۳ یا ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن +QHD و اندروید ۷.۱.۱ بهره خواهد برد. همچنین انتظار می‌رود سامسونگ از یک ترکیب دوربین دوگانه‌ی عمودی و فلاش دوگانه و دورنگ در پشت دستگاه استفاده کند.

در حالی که انتظار می‌رود سامسونگ تا نیمه‌ی آگوست از گلکسی نوت 8 رونمایی کند، برخی منابع خبری مدعی شده‌اند ممکن است این مراسم تا رویداد IFA 2017 برلین و روز اول سپتامبر به تعویق بیافتد. به هر حال سامسونگ تلاش می‌کند برای مقابله با آیفون 8، گلکسی نوت 8 خود را زودتر معرفی و تا پایان سپتامبر آن را عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات