مایکروسافت راز لولای حیرت‌انگیز سرفیس استودیو را فاش کرد

جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مایکروسافت راز لولای شگفت‌انگیز سرفیس استودیوی خود را بیان کرد.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    روز گذشته شرکت مایکروسافت دامنه‌ی فروش سرفیس استودیو را به خارج از خاک ایالات متحده گسترش داد و این محصول حالا در کشورهای دیگری چون اتریش، چین، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ‌‌کنگ، ژاپن، هلند، نروژ، سوئد، سوئیس و انگلستان نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. مایکروسافت حالا یک ویدیو جدید منتشر کرده که در آن از مهندسی و نوع ساخت طراحی مینیمالیست خود توضیحاتی ارائه می‌دهد. تماشای این ویدیو اطلاعاتی در مورد سرفیس‌ استودیو در اختیار شما قرار می‌دهد. تمرکز اصلی ویدیوی یادشده ارائه‌ی اطلاعاتی در مورد لولای بدون جاذبه یا آن‌طور که مایکروسافت آن را معرفی کرده، Zero Gravity Hinge است.

    نمایشگر سرفیس استودیو در واقع وزنی معادل ۵.۸ کیلوگرم دارد و هنگام استفاده از لولا و جابجایی زاویه‌ی آن، وزن این بخش تقریبا صفر است. لولای مخصوص این دستگاه دلیل اصلی تجربه‌ی چنین حسی است. با پوشش فلزی ماشین‌کاری شده‌ی صفحه‌ نمایش سرفیس استودیو، تیم سازنده‌ی این محصول یک سری صفحات پروانه‌ای مانند را به‌منظور تبدیل نیروی واردشده به لولا برای تغییر مستقیم زاویه‌ی نمایشگر در آن به کار گرفته‌اند. البته این صفحات اهداف دیگری هم دارند. حتی اگر کسی در هنگام کار با سرفیس استودیو روی آن تکیه دهد، نمایشگر این دستگاه ثابت می‌ماند و خم نمی‌شود. 

    یکی از موارد جذابی که در این ویدیو مشاهده می‌کنید، مربوط به قدرت کابل اتصال‌دهنده است. سرفیس استودیو با یک کابل جداشونده‌ و یک سیستم قفل‌گذاری همراه است و به همین دلیل در هنگام جابه‌جایی‌ این محصول کابل به‌طور تصادفی جدا نخواهد شد. در ادامه شما را به تماشای ویدیو منتشرشده توسط مایکروسافت دعوت می‌کنیم.

    نظر شما در این مورد چیست؟ 

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات