مایکروسافت سرفیس پرو و سرفیس لپ تاپ را در ۲۵ کشور عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت با فروش سرفیس پرو و سرفیس لپ‌تاپ در ۲۵ بازار مختلف، عرضه‌ی این دو دستگاه را جشن می‌گیرد.
تبلیغات

در دومین معرفی بزرگ تاریخ کوتاه‌مدت محصولات خانواده‌ی سرفیس مایکروسافت، شاهد رونمایی از یک سرفیس‌ پرو ۲ در ۱ جداشونده‌ی جدید و اولین لپ‌تاپ کامل سرفیس بودیم و حالا قرار بر این شده است تا این دو دستگاه از امروز به‌صورت هم‌زمان در ۲۵ کشور جهان در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرند.

پی‌سی کامل، قدرتمند و رده‌ بالای سرفیس استودیو اولین بار در اکتبر سال ۲۰۱۶ معرفی شد و پس از آن در ماه دسامبر به‌صورت محدود عرضه شد. حال این محصول در مناطق دیگری از جمله اتریش، چین، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، ژاپن، هلند، نروژ، سوئد، سوئیس و انگلستان نیز به فروش می‌رسد و کاربران می‌تواند نسبت به خرید آن اقدام کنند. این در حالی است که سرفیس استودیو از مدتی قبل در کانادا، استرالیا و نیوزلند مورد توجه برخی از خلاق‌ترین کاربران جهان قرار گرفته بود.

به نظر می‌رسد ژاپن تنها کشوری است که سرفیس‌ پرو و سرفیس لپ‌تاپ فعلا در آنجا عرضه نخواهد شد. باید اشاره کنیم که نام کشورهای دیگری چون بلژیک، ایرلند، ایتالیا، لهستان، پرتغال و چند ناحیه‌ی دیگر به لیست عرضه‌ی زودهنگام دو محصول مورد بحث اضافه شده‌ است.

surface laptop

تبلت‌های تبدیل‌شونده‌ی مجهز به ویندوز ۱۰ مورد بحث با پردازنده‌ی اینتل Core M3، چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت اس‌اس‌دی با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش می‌رسند و مدل قدرتمند‌تر این دستگاه با پردازنده‌ی Core i7، یک ترابایت اس‌اس‌دی و ۱۶ گیگابایت رم، ۲۶۹۹ دلار قیمت دارد.

البته مدل رده‌بالای محصول مورد اشاره با حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۲۱۹۹ دلار قابل پیش‌خرید است و عرضه‌ی آن نیز به‌زودی انجام خواهد شد. همین شرایط برای سرفیس لپ‌تاپ با پردازنده‌ی Core i7 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی اس‌اس‌دی و ۱۶ گیگابایت نیز وجود دارد و در لیست مایکروسافت زمان عرضه‌ی این مدل، ۳۰ ژوئن (۹ تیر ۹۶) اعلام شده است. قیمت سرفیس‌ پن جدید ۹۹.۹۹ دلار است و در رنگ‌های مختلف از جمله پلاتینیوم در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

سرفیس لپ‌تاپ در طی ماه‌های آینده و در رنگ‌های مخصوصی از جمله کبود، لاجوردی و گرافیت طلایی در ۱۷ بازار جدید در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت و علاوه بر این، مدل پلاتینیوم این دستگاه به‌صورت گسترده در سراسر جهان به فروش خواهد رسید. حال به نظر می‌رسد سرانجام مایکروسافت برنامه‌‌‌ی بسیار خوبی برای توزیع گسترده‌ی محصولات خود اجرا کرده است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات