گلکسی نوت 8 با دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی در ماه آگوست رونمایی می‌شود

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
به گفته‌ی شرکت بل، انتظار می‌رود سامسونگ، گلکسی نوت ۸ را در زمانی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت و در ماه آگوست راهی بازار کند.
تبلیغات

طبق آنچه گزارش شده است، غول فناوری کره‌ی جنوبی تصمیم دارد پرچم‌دار جدیدش را که وظیفه‌ی پاک کردن خاطره‌ی شکست نسل پیشین خود را از ذهن مشتریان دارد، زودتر از زمان معمول خود عرضه کند تا دست برتر را در بازار، مقابل رقیبش یعنی آیفون داشته باشد که به احتمال زیاد در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد.

به گفته‌ی برخی از تحلیل‌گران بازار گوشی‌های هوشمند، محتمل است عرضه‌ی این محصول اندکی به تأخیر بیفتد؛ چراکه سامسونگ برای جلوگیری از خطر آتش‌سوزی که سبب شکست سنگینی در پروژه‌ی نوت ۷ شد، منابع بیشتری را در واحد کنترل کیفی نسل جدید این گوشی به کار گرفته است. به همین دلیل رونمایی از اس ۸ با تأخیری یک‌ماهه نسبت به آنچه انتظار می‌رفت، روبه‌رو شد.

samsung galaxy note 8

منابع ما خبر از به‌کارگیری پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۶، دوربین دوگانه در پشت گوشی و نمایشگری ۶،۳ اینچی در نوت ۸ می‌دهند. با این تفاسیر نوت ۸ به لحاظ سخت‌افزار داخلی تفاوت چندانی با اس ۸ پلاس نخواهد داشت؛ ولی صفحه‌ی نمایش آن اندکی بزرگ‌تر از گلکسی اس ۸ پلاس با نمایشگری ۶،۲ اینچی خواهد بود؛ به‌علاوه اینکه به همراه این گوشی شاهد نسخه‌ی جدید اس پن استایلوس خواهیم بود.

 اسکنر اثر انگشت نوت ۸ همانند اس ۸، در پشت دستگاه قرار دارد که دلیل آن عدم موفقیت سامسونگ در طراحی و نصب اسکنر روی نمایشگرهای بزرگ این دو گوشی بوده است و امکان دارد این امر از دید برخی هواداران این گوشی یک نقطه‌ضعف محسوب شود. از دیگر اطلاعات ارائه‌شده علاوه بر فاش شدن تصویری از این گوشی، استفاده از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در دوربین دوگانه گلکسی نوت ۸ است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات