نیمی از نسل جدید گوشی های اپل آیفون 8 خواهد بود

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تعدادی از تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده‌اند نیمی از آیفون‌های جدید امسال اپل، آیفون 8 خواهند بود.
تبلیغات

گفته می‌شود آیفون ۸ یا آیفون ایکس اولین گوشی هوشمند ساخت اپل خواهد بود که از نمایشگر اولد در تولید آن استفاده می‌شود. احتمال اینکه تا سال ۲۰۱۸ چنین نمایشگرهایی را در دیگر مدل‌های آیفون مشاهده کنیم نیز وجود دارد. 

آنچه گفتیم فقط یک نتیجه‌گیری از جانب BlueFin بوده که در قالب یک عکس آماری منتشر شده است. در این آمار به مشکلاتی که اپل با قطعات پیشرفته‌ی مورد نیاز برای آیفون‌های خود دارد هم اشاره شده است که بر همین اساس انتظار می‌رود قیمت آیفون ۸ اپل حداقل ۹۹۹ دلار باشد.

حالا اعلام شده که ۵۵ درصد از آیفون‌هایی جدید امسال اپل در واقع آیفون ۸ خواهند بود و ۴۵ درصد باقی‌مانده، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس هستند. موضوع مهم این است که عرضه‌ی ۱۳ میلیون آیفون جدید احتمالا نمی‌تواند میزان تقاضا برای این گوشی هوشمند را در اوایل ماه سپتامبر پوشش دهد. این در حالی است که پیش از این و در ماه مارس پیش‌بینی شده بود تعداد اولیه‌ی آیفون‌های جدید اپل ۱۸ میلیون دستگاه خواهد بود و حالا این رقم به ۱۳ میلیون کاهش یافته است.

iphone 8

بیشترین میزان تولید آیفون ۸ در سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری خواهد بود که این میزان ۴۵ میلیون دستگاه اعلام شده است. در همین بازه‌ی زمانی، تعداد تولید آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس فقط ۳۱ میلیون واحد خواهد بود. افزون بر آنچه گفته شد، پیش‌بینی‌ می‌شود که قیمت میانگین آیفون‌های جدید اپل ۷۶۵ دلار است.

BlueFin انتظار دارد که اپل در فصل تعطیلات تعداد فروش آیفون‌های جدید خود را ۸۲ میلیون دستگاه اعلام کند. اگر این پیش‌بینی صحت داشته باشد، باید گفت ۲۰۱۷ اولین سالی خواهد بود که کوپرتینویی‌ها موفق به فروش بیش از ۸۰ میلیون آیفون می‌شوند و این یک رکورد برای اپل محسوب خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات