پیش‌بینی‌ها از رکوردشکنی سود عملیاتی سامسونگ در بهار ۲۰۱۷ می‌گویند

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌بینی‌های انجام‌شده نشان از این دارند که سامسونگ در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی، سود عملیاتی بالایی کسب و از این نظر رکوردشکنی خواهد کرد.
تبلیغات

تحلیل‌گران اقتصادی معتقدند که سامسونگ در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی از نظر کسب سود عملیاتی رکوردشکنی خواهد کرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، پیش‌بینی می‌شود سامسونگ طی سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ با کسب ۱۱.۵ میلیارد دلار، بالاترین سود عملیاتی خود را کسب کند و از این نظر رکورد جدیدی به ثبت برساند.

اغلب مؤسسات مالی و اعتباری و گروه‌های تحلیل‌گر در گزارش‌های خود پیش‌بینی کرده‌اند که مایکروسافت سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی را با عملکردی خوب به پایان خواهد رساند. برآوردهای انجام‌شده نشان از این دارند که سامسونگ می‌تواند رکورد جدیدی در تاریخ کمپانی سامسونگ الکترونیکس با کسب بیش از ۱۱.۵ میلیارد دلار سود عملیاتی رقم بزند.

سامسونگ در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۳ بالاترین سود عملیاتی خود را با کسب ۸.۹ میلیارد دلار به دست آورد. سامسونگ ابتدای سال جاری میلادی و در جریان ارائه‌ی گزارش زمستان ۲۰۱۷ نیز تا آستانه‌ی رکوردشکنی از نظر کسب سود عملیاتی پیش رفت؛ هرچند کره‌ای‌ها با کسب ۸.۷ میلیارد دلار سود عملیاتی موفق نشدند پس از نزدیک به چهار سال از نظر کسب سود عملیاتی رکوردشکنی کنند.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، سامسونگ در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ درآمدی ۵۱.۵ میلیارد دلاری تجربه خواهد کرد که نزدیک به ۱۱.۵ میلیارد دلار سود عملیاتی برای کمپانی کره‌ای به ارمغان خواهد آورد. در صورتی که داده‌های آماری فوق رنگ واقعیت به خود بگیرند، سامسونگ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۴.۳ و ۵۹.۵ درصدی میزان فروش و سود عملیاتی خود خواهد بود. فروش بالای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، پرچم‌داران سال جاری این کمپانی در کنار تقاضای بالا برای تراشه‌های سامسونگ، باعث شده است این کمپانی احتمالا بالاترین سود عملیاتی تاریخ خود را طی سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری کسب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات