وان پلاس 2 آپدیت اندروید نوقا را دریافت نخواهد کرد

سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس عرضه نشدن اندروید نوقا برای پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ این شرکت را تأیید کرد.
تبلیغات

مدتی پیش پشتیبانی مشتریان وان‌پلاس اعلام کرده بود که اندروید نوقا برای وان‌پلاس ۲ عرضه نخواهد شد حالا با گذشت یک ماه این مسئله به‌صورت رسمی توسط وان‌پلاس تأیید شده است. متأسفانه وان‌پلاس به قول خود برای عرضه‌ی اندروید ۷ برای پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ خود وفا نکرده است.

وان‌پلاس اخیرا عرضه‌ی اندروید O را برای وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳ تی تأیید کرده است. با توجه به این‌که هنوز اندروید O توسط گوگل عرضه نشده و پایان سال برای انتشار نسخه‌ی نهایی آن در نظر گرفته شده است، صاحبان وان‌پلاس ۳ و ۳ تی باید تا پایان سال جاری میلادی یا اوایل ۲۰۱۸ برای دریافت این به‌روزرسانی صبر کنند. طبق اعلام وان‌پلاس،‌ بخش خدمات مشتریان این شرکت وظیفه‌ی اطلاع‌رسانی به دارندگان وان‌پلاس ۲ را برای عرضه نشدن اندروید نوقا بر عهده دارد. وان‌پلاس در اظهار نظری مبهم به یکسان نبودن ساختار تیم نرم‌افزاری خود در زمان ساخت وان‌پلاس ۲ و زمان حال اشاره کرده است. به نظر می‌رسد این کمپانی چینی با تغییرات غیرقابل پیش‌بینی در بخش نرم‌افزاری خود روبه‌رو بوده است.

وان‌پلاس ۲ ماه جولای ۲۰۱۵ معرفی شد و در زمان عرضه، نسخه‌ی ۵.۱ اندروید را اجرا می‌کرد. این گوشی از یک نمایشگر ۵.۵ فول اچ‌دی در کنار ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. وان‌پلاس از پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰ در وان‌پلاس ۲ استفاده کرده است. باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در کنار حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این پرچم‌دار است. وان‌پلاس به قول خود مبنی بر ارائه‌ی به‌روزرسانی تا ۲۴ ماه‌ برای این گوشی عمل نکرده است و همین مسئله کار وان‌پلاس را برای جلب اعتماد کاربران دشوار خواهد کرد.

نظر شما در مورد گوشی وان‌پلاس ۲ چیست؟‌ شما عرضه‌ نشدن آپدیت برای این پرچم‌دار را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات