موجودی اچ تی سی یو 11 تمام شد

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که موجودی پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی در وب‌سایت آمریکای این کمپانی و همچنین فروشگاه آمازون تمام شده است.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی چندی پیش از گوشی‌ پرچم‌دار جدید خود با نام یو ۱۱ رونمایی کرد. تایوانی‌ها زبان طراحی جدیدی با بدنه‌ی فلزی صیقلی در گوشی هوشمند خود به کار گرفته‌اند که متفاوت از پرچم‌داران پیشین این کمپانی است. شواهد امر گویای این موضوع هستند که اچ‌تی‌سی گوشی هوشمند باب طبع شماری از مشتریان تولید کرده است؛ چراکه موجودی این گوشی در وب‌سایت کمپانی و فروشگاه آمازون به علت استقبال مشتریان و خریداران تمام شده است.

مقاله‌های مرتبط:

    همان‌طور که اشاره کردیم، موجودی گوشی اچ تی سی یو ۱۱ در فروشگاه اچ‌تی‌سی برای کشور آمریکا و همچنین فروشگاه اینترنتی آمازون تمام شده است و خریداران باید برای در اختیار داشتن این گوشی ۲ تا ۴ هفته به انتظار بنشینند. البته اتمام موجودی این گوشی را می‌توان نشأت گرفته از دو دلیل خواند؛ دلیل اول عدم پیش‌بینی استقبال بالا و در نتیجه تأمین موجودی پایین برای این گوشی توسط اچ‌تی‌سی است. دلیل دوم را نیز باید استقبالی خواند که با وجود تأمین نیاز فروشگاه‌ها در تعداد بالا نتوانسته است پاسخگوی نیاز بازار باشد.

    البته باید به این نکته اشاره کنیم که موجود نسخه‌ی آنلاک شده‌ی این گوشی تمام شده است و در خود کشور آمریکا علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه اپراتورهای مخابراتی نظیر اسپرینت نسبت به خرید نسخه‌ی قراردادی این گوشی اقدام کنند.

    اچ‌تی‌سی آخرین نسل از گوشی پرچم‌دار کمپانی تایوانی است که از مشخصات فنی نظیر تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، حافظه‌ی رم ۴ تا ۶ گیگابایتی برای حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در کنار نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD بهره می‌برد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات