در رکاب با سرعت هر چه بیشتر برانید

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
« رکاب میده!». واژه‌ای است که احتمالا در تبلیغات شهری برای یک بار هم که شده توجه شما را به خود جلب کرده است.
تبلیغات

واژه رکاب میده شاید چند ثانیه‌­ای ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد که به چه کسب و کاری می­‌تواند ارتباط داشته باشد. "‌رکاب‌" با رونمایی از سایت و اپلیکیشن خود با آدرس اینترنتی Rekab.ir دریچه­ جدیدی پیش روی بازار خرید و فروش اینترنتی آنلاین وسایل نقلیه گشود.

آنچه که رکاب را در مقایسه با بازار سنتی و همچنین بسیاری سایت­‌های مشابه سرآمد می­‌کند، ارائه­ آگهی فروش کلیه وسایل نقلیه موتوری (‌شامل سبک، سنگین و موتورسیکلت)، ایجاد امکان جستجوی پیشرفته و دسته‌بندی آن­ها، بررسی فنی خودرو توسط متخصصان خودرو، بررسی نرخ به‌روز خودرو در بازار و نمودار تغییر قیمتی انواع خودرو، و در نهایت مقالات تخصصی آن است که شما را با دنیای روز خودروها، انواع کمپانی‌های تولید ماشین­ و محصولاتشان آشنا می‌­کند.

 اغلب، هنگام خرید خودرو از نداشتن اطلاعات جامع و در عین حال صحیح، و همچنین نداشتن یک مشاور مطمئن حسرت می‌­خوریم. در صورتی که سایت جامع "‌رکاب" پاسخ مناسبی برای این گونه از مشتریان نیز دارد. سایت "رکاب" با استفاده از مجرب­‌ترین کارشناسان خودرو، پشتیبانی 24 ساعته توسط­ آنان و استفاده از آخرین دستاورد­های دانش آی‌تی و سرعت در تائید چند دقیقه‌­ای آگهی­‌ها، لبخند رضایت بر صورت مشتریان می‌نشاند.

نحوه­ کار با "‌رکاب"

نحوه­ کار با این سایت با برنامه­‌ریزی ساده‌­ای که دارد، کاربرد را برای همه آسان کرده است. بعد از وارد کردن آدرس Rekab.ir و ورود به سایت، کافی است نوع وسیله­ نقلیه خود را (‌اعم از سبک، سنگین و موتورسیکلت) انتخاب کنید و سایر جزئیاتی که مد نظر شما است را در گزینه "فیلتر" انتخاب و جستجو کنید.

با کلیک روی گزینه فیلتر، مرتب سازی می­‌تواند بر اساس آگهی‌های فوری، جدیدترین‌، پربازدیدترین‌، ارزان‌ترین‌، کم کارکرد‌ترین‌ و گران‌ترین‌ انجام می‌گیرد.

روی هر آگهی که کلیک کنید، می‌­توانید یک صفحه­ اختصاصی و مجموعه‌­ای از اطلاعات را به صورت یکجا مشاهده کنید. اطلاعاتی که در هر صفحه برای شما قابل نمایش است شامل موارد زیر است:

نوع پرداخت، قیمت، کد آگهی، کارکرد، گیربکس و سوخت. همچنین اطلاعات کامل‌تری مانند شماره تماس فروشنده، مشخصات فنی، بررسی نرخ روز و مقایسه آن با سایر خودرو­ها را در آیکن­‌های زیر آن می­‌توان مشاهده کرد.

همانطور که قبلا گفته شد، "‌رکاب" امکان مقایسه دو آگهی را به مشتری می­‌دهد. به طور مثال شما دو آگهی را انتخاب کردید اما در انتخاب آن­ها مردد هستید. با امکان مقایسه و کلیک روی گزینه "مقایسه" می‌­توانید برتری‌های خودروها را با هم مقایسه کنید و در نهایت انتخاب بهتری داشته باشید.

آگهی‌­ها و خودروهای مورد پسند خود را هم می‌­توانید با ضربه زدن روی گزینه "‌قلب" در فضای نرم افزار ذخیره کرده و بعدا به سرعت امکان بازبینی آنها را خواهید داشت.

همچنین برای دسترسی سریع، از گزینه سمت چپ در نوار بالایی تصویر، همه جزئیات یک وسیله نقلیه خاص مد نظر خود را می­‌توانید جستجو کنید.

از امکانات دیگر این سایت و نرم افزار جامع خرید و فروش خودرو، ثبت آگهی رایگان خودرو و موتورسیکلت توسط کاربران و مشتریان است که از گزینه "‌ثبت آگهی رایگان" می‌­توان اقدام به این امر کرد.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد وب ‌سایت رکاب، سامانه گوش به زنگ است که آگهی فروش را به خریداران پیامک می‌کند و آگهی‌ها را در اسرع وقت در معرض دید خریداران قرار می‌دهد.

برای استفاده از خدمات "‌رکاب" می‌­توانید با مراجعه به سایت با آدرس Rekab.ir یا با نصب نسخه Android یا iOS روی تلفن‌های همراه (از درگاه بازار و پلی استور و اپ استور) در یک فضای مفید، ساده و پر از امکانات به انتخاب خود در خرید و فروش وسایل نقلیه و سایر جزئیات دست بزنید.

سایت "رکاب" در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران، لقب بهترین وب سایت این دوره را به خود اختصاص داد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات