پوشش ویدیویی زنده زومیت از کنفرانس مایکروسافت در E3 2017

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017، در ساعت ۱:۳۰ بامداد دوشنبه، ۲۲ خرداد برگزار می‌شود و ما در زومیت این کنفرانس را به صورت ویدیویی پوشش زنده می‌دهیم.
تبلیغات

نمایشگاه E3 2017 امسال، برای مایکروسافت بسیار مهم است زیرا این شرکت قرار است از یک کنسول جدید که فعلا با نام رمز اسکورپیو شناخته می‌شود، به طور کامل رونمایی کند. ردموندی‌ها برای اولین بار این کنسول را در جریان نمایشگاه پارسال رونمایی کردند و از آن زمان تا به حال، اخبار متعددی در رابطه با این کنسول منتشر شده است. کنسول ۶ ترافلاپسی مایکروسافت، بدون شک مهم‌ترین بخش کنفرانس این شرکت است و آنها به احتمال زیاد، قیمت و زمان عرضه آن را نیز اعلام می‌کنند. این کنفرانس که بر طبق گفته‌های مایکروسافت به دلیل تعدد بازی‌ها، زمانی بیشتر از ۹۰ دقیقه معمول خواهد داشت.

زومجی نیز طبق قولی که به شما داده است، این کنفرانس را به صورت زنده پوشش ویدیویی خواهد داد. ما نیز در زومیت پوشش زنده‌ی زومجی را برای علاقه‌مندان به دنیای بازی پخش می‌کنیم. ۱۵ دقیقه قبل از آغاز کنفرانس یعنی در ساعت ۱:۱۵ دقیقه بامداد در خدمت شما خواهیم بود تا پیش از آغاز کنفرانس، مروری بر تمام شایعات مطرح شده در رابطه با این کنفرانس داشته باشیم. پس ۱:۱۵ دقیقه بامداد منتظر شما هستیم تا در همین پست به تماشای کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 بنشینیم.

در صورت قطع شدن پخش ویدیو، یک بار این صفحه را رفرش کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات