ناندا؛ شارژر سریع با امکانات فراوان جهت استفاده در خودرو

سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ارتباط با شبکه‌ی جهانی در عصر فناوری‌های امروز بسیار مهم است. از این‌رو تمایل افراد به حفظ ارتباط خود به کمک خودرو، روزبه‌روز افزایش می‌یابد.
تبلیغات

 عصر ارتباطات و تکنولوژی است و به همین دلیل، شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و لینکداین بسیار پرمخاطب هستند و تمام اطلاعات تماس‌ افراد در حساب گوگل آن‌ها ذخیره شده است. از طرفی شارژ کافی در دستگاه‌های هوشمند همواره به‌عنوان دغدغه‌ای جدی مطرح بوده است. در این شرایط ناندا به‌عنوان شارژری بسیار سریع و قابل استفاده در خودرو عرض اندام می‌کند. طبیعتا تمامی خودروها دارای سیستم پیشرفته تعیین موقعیت خودرو نیستند؛ اما ناندا قادر به انجام این مهم نیز هست.

شارژرهای متنوعی برای خودرو در بازار موجود هستند؛ اما ناندا ابزار کاملا متفاوتی ارائه می‌دهد. پیش از هر چیز ناندا قادر است دستگاه هوشمند شما را در کمترین زمان ممکن شارژ کند که علت آن، استفاده از آلیاژ تیتانیوم در محل اتصال به خروجی برق خودرو است. از آنجایی که آلیاژ تیتانیوم نسبت به فلزات رایج هدایت‌پذیری بیشتری دارد، انتقال انرژی در آن نیز بهتر صورت می‌پذیرد. از طرف دیگر، طرح محل اتصال با خودرو بهینه شده است تا سطح تماس آن با خروجی برق خودرو افزایش یابد. این دو عامل، ناندا را تبدیل به ابزاری با قابلیت شارژ بسیار سریع برای دستگاه‌های هوشمند مانند گوشی‌های تلفن همراه یا تبلت کرده است.

nonda

اما این تنها یکی از قابلیت‌های این وسیله محسوب می‌شود و مدل ناندا Zus قادر به انجام وظایفی به‌مراتب بیشتر است. با دانلود و نصب نرم‌افزار موقعیت‌یاب Zus و اتصال آن به گوشی هوشمند از طریق بلوتوث، کاربر قادر خواهد بود به میزان زمان باقیمانده از فرصت پارک خودرو، وضعیت شارژ دستگاه و از همه مهم‌تر موقعیت مکانی خودرو دسترسی داشته باشد.

برای بعضی افراد، این موقعیت پیش آمده است که در پارکینگ‌های بزرگ و شلوغ، محل پارک خودرو را گم کنند. در این شرایط این دستگاه با ارسال سیگنال به گوشی تلفن همراه راننده، وی را تا رسیدن به محل خودرو هدایت می‌کند. ابتکار ناندا، امکاناتی فراتر از شارژ ساده دستگاه‌های هوشمند در اختیار کاربر قرار می‌دهد و این ویژگی‌ها نه‌تنها ناندا Zus را از دیگر مدل‌ها متمایز می‌کند، بلکه شارژ بسیار سریع‌تری نیز به ارمغان می‌آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات