اسکایپ 8 برای اندروید منتشر شد

یک‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی جدید اپلیکیشن اسکایپ روز گذشته برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر شد.
تبلیغات

تیم اسکایپ مایکروسافت اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد که به‌زودی نسخه‌ی جدید اسکایپ برای موبایل و دسکتاپ منتشر خواهد شد. حال نسخه‌ی جدیدی از این اپلیکیشن پیام‌رسان برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده است؛ اسکایپ ۸ هم‌اکنون از گوگل پلی قابل دانلود است و به‌زودی برای کاربران iOS، ویندوز و مک در دسترس خواهد بود. ردموندی‌ها طراحی،‌ رنگ‌ها، انیمیشن‌ها و بخش‌های دیگر را در این پیام‌رسان نسبت به نسخه‌ی قبلی تغییر داده‌اند.

اسکایپ ۸ علاوه‌ بر قابلیت شبیه به Stories اسنپ‌چت، تغییر زیادی در بخش طراحی نیز دارد. قابلیت Highlight در اسکایپ ۸ (Skype 8) در حقیقت نمونه‌ی دیگری از قابلیت استوریز اسنپ‌چت است؛ با کمک این ویژگی کاربر قادر به اشتراک‌گذاری فعالیت‌های روزانه، عکس‌ها و فیلم‌های خود با دیگران است. طراحی بخش چت گروهی در اسکایپ ۸ تغییر کرده و زنده‌تر و گویا‌تر از گذشته شده است. کاربر همچنین می‌تواند با رنگ‌های دلخواه خود محیط اسکایپ را شخصی‌سازی کند.

صفحه‌ی اصلی نسخه‌ی ۸.۰ اسکایپ از سه تب تشکیل شده است؛ تب وسط بخش اصلی را تشکیل می‌دهد و چت‌های کاربر را شامل می‌شود. در بخش سمت، چپ قابلیت هایلایت در دسترس خواهد بود. تب Capture نیز از اسنپ‌چت الگو گرفته است. به کمک تب Capture که در سمت راست تب اصلی قرار گرفته، کاربر قادر به عکاسی و ارسال عکس به مخاطبان و بخش هایلایت است. مایکروسافت ابزار ویرایش تصویر نیز در این بخش قرار داده و قابلیت ترسیم و اضافه‌ کردن استیکر به تصاویر در این بخش موجود است. اضافه شدن پنل Find نیز جستجوی در اپلیکیشن را ساده‌تر از گذشته کرده است.

هنوز تاریخ دقیقی از سوی مایکروسافت برای عرضه‌ی اسکایپ ۸ در دیگر سیستم‌عامل‌ها اعلام نشده است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات