مشخصات آنر 9 هواوی در یک تصویر تبلیغاتی فاش شد

یک‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
زمان زیادی تا معرفی آنر ۹ هواوی باقی نمانده که در شبکه اجتماعی ویبو تصویری از مشخصات آن فاش شده است.
تبلیغات

هواوی قرار است برای پر کردن جای خالی بین گوشی‌های نوا ۲ و پی ۱۰، گوشی جدیدی از سری محبوب آنر معرفی کند. تنها یک روز مانده به معرفی آنر ۹، یک تصویر تبلیغاتی از این گوشی فاش شده است. این تصویر تبلیغاتی فاش شده در ویبو، مشخصات شایع شده‌ی این گوشی را تأیید می‌کنند.

یکی از مشخصات جالب این گوشی استفاده از دوربین دوگانه در آن است. پیش از این در گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده‌ی پی ۱۰ و نوا ۲ نیز شاهد چنین ترکیبی از دوربین بوده‌ایم. هواوی، آنر ۹ را به پردازنده‌ی قوی کرین ۹۶۰ مجهز کرده است؛ استفاده از پردازنده‌ی کرین ۹۶۰ در آنر ۹، این گوشی را جایی در بین میان‌رده‌های آنر و سری پرچم‌دار پی قرار می‌دهد.

یکی از نسخه‌های این گوشی رم ۶ گیگابایتی خواهد داشت و نسخه‌ی ارزان آن با ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. هواوی همچنین از شیشه 2.5D در آنر ۹ (Honor 9) استفاده خواهد کرد. تصویر جدید فاش شده، اطلاعاتی در مورد رزولوشن و ابعاد این نمایشگر ارائه نمی‌دهد؛ طبق اخبار پیشین، هواوی از نمایشگر ۵.۱۵ اینچی و تمام اچ‌دی در آنر ۹ استفاده خواهد کرد. امکان استفاده از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مشابه با پی ۱۰ و نوا ۲ در این گوشی وجود دارد. از دیگر مشخصات آنر ۹ که پیش‌تر فاش شده است، می‌توان به باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۷.۰ اشاره کرد. قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست؛ ولی شایعات اخیر از برچسب قیمت ۳۶۰ دلاری در آن حکایت دارند؛ این قیمت با توجه به قوی‌تر بودن آنر ۹ نسبت به نوا ۲، کم به نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات