تیزر رسمی وان پلاس درباره سیستم ضبط صدای دوربین وان پلاس 5

شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس ویدیویی در کانال رسمی خود در یوتیوب منتشر کرده است که در آن توانایی وان‌پلاس ۵ در ضبط صدا به‌ نمایش گذاشته می‌شود.
تبلیغات

وان‌پلاس همانند گذشته، پیش از رونمایی رسمی پرچم‌دار جدید خود،‌ اطلاعاتی درباره‌ی آن منتشر می‌کند. چینی‌ها پیش از این تیزری از وان‌پلاس ۵ در توئیتر منتشر کرده بودند؛ تیزری که نشان می‌داد پرچم‌دار جدید وان‌پلاس، ظاهری مشابه آیفون ۷ پلاس خواهد داشت؛ اما اکنون چینی‌ها یک‌بار دیگر دست‌به‌کار شده‌‌‌اند و با انتشار ویدیویی در یوتیوب، اطلاعاتی در رابطه‌ با بهبود‌های به‌وجود آمده در قابلیت‌های صوتی وان‌پلاس منتشر کرده‌اند.

وان‌پلاس در بخش توضیحات ویدیوی یادشده، این‌گونه توضیح می‌دهد:

ما قطعات سخت‌افزاری جدیدی [به وان‌پلاس ۵] افزوده‌ایم و گروهی از مهندسان را برای بهینه‌سازی سیستم‌ صوتی این گوشی جهت ثبت شفاف‌تر صدا به‌‌ کار گمارده‌‌ایم. نتیجه‌ی این کار، توسعه‌ی میکروفونی برای وان‌پلاس ۵ است که در محیط‌های شلوغ و پرسروصدا، عملکرد بسیار بهتری دارد. در ادامه می‌توانید، حاصل کار را تماشا کنید!

ویدیوی ۲۰ ثانیه‌ای وان‌پلاس، عملکرد ضبط و پخش صدای وان‌پلاس ۳تی را با وان‌پلاس ۵ مقایسه می‌کند؛ اما از آنجایی که این ویدیو با گوشی‌های هوشمند یادشده، ثبت شده است، عملکرد وان‌پلاس ۵ را در ثبت ویدیو نیز به‌ نمایش می‌گذارد. دوربین دوگانه‌ی وان‌پلاس ۵ که پیش از این تصویری از آن منتشر شده، یکی از قابلیت‌های کلیدی این گوشی است؛ بنابراین باید با این ذهنیت، ویدیوی یادشده را تماشا کنید.

وان‌پلاس در کنار ویدیویی که با هدف به‌ نمایش گذاشتن عملکرد وان‌پلاس ۵ در ضبط صدا، منتشر شده، تیزر دیگری نیز به نمایش گذاشته است که بر وجود دوربین دوگانه در پرچم‌دار جدید این شرکت چینی تأکید دارد.

وان‌پلاس ۵ در تاریخ ۳۰ خرداد رونمایی می‌شود و طی چند هفته وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات